Gå til innhold

Mekanisk Game Pad for PC


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Logitech G13 i en del år nå og er avhengig av den mildt sagt, men det er ett stort problem, den er ikke akuratt rask. Jeg ønsker meg en Lignende game pad med mekaniske taster, jeg har søkt litt rundt på nettet, men har ikke klart å finne det jeg leter etter. Jeg bruker forøverig Steelseries 7G som vanlig tastatur, og responstidene er i helt 2 forsjellige verdener :(

 

Noen som har sett noen Game Pads med mekaniske taster?

 

Evt noen som kjenner til hvor responsiv Razer Nostromo er?

Endret av Sn4k3Eye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Logitech G13 i en del år nå og er avhengig av den mildt sagt, men det er ett stort problem, den er ikke akuratt rask. Jeg ønsker meg en Lignende game pad med mekaniske taster, jeg har søkt litt rundt på nettet, men har ikke klart å finne det jeg leter etter. Jeg bruker forøverig Steelseries 7G som vanlig tastatur, og responstidene er i helt 2 forsjellige verdener :(

 

Noen som har sett noen Game Pads med mekaniske taster?

 

Evt noen som kjenner til hvor responsiv Razer Nostromo er?

 

Belkin Nostromo n52 er et populært valg borte på geekhack.org

 

Er også en del som modder Razer sin på diverse kreative vis, så tror den skal duge ganske bra.

 

Beklager, men det er alt innspill jeg kan komme med på gamepads. Jeg anbefaler du lager en bruker å spør på Geekhack, når det kommer til computer peripherals (alt av tastatur/mus/lignende) tror jeg deres interesse og ekspertise er uslåelig.

 

Lykke til.

 

 

Edit: Ser nå at Belkin sin Nostromo har membran-brytere, men folk modder dem slik at den har Cherry MX brytere, kanskje et litt stort prosjekt å begi seg ut på? Vet ikke hva razer har av brytere.

Endret av MrConfusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...