Pkekyo Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Har over det siste året kjøpt inn ymse enkeltdeler til en planlagt oppgradering av den stasjonære PCen min som ikke blir noe av. Deriblant er en Silver Power 750W Green Power modulær strømforsyning. Komplett.no OverClock3D.net Ser denne har sunket noe i pris siden jeg kjøpte den, så jeg er usikker på hva som vil være en realistisk pris. Mener selv at kr. 900,- + frakt burde være en konkurransedyktig pris i forhold til komplett, men jeg skulle gjerne hatt litt flere synspunkter. Om noen vet om gode kanaler for å selge slikt utenom Finn.no settes det også pris på. Den er helt ny i plastikken, men har samlet støv noen måneder. Takk for eventuelle råd.
kaffebryggare Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Halvparten av nypris når du kjøpte den, give or take.
Loefthal Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Halvparten av nypris for et uåpnet produkt? Skulle jeg hatt meg ny PSU hadde jeg glatt kjøpt den for 800kr.
Smirnoff Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 (endret) Den er i utgangspunktet det samme som en Seasonic M12D 750W. så det er en god PSU. Og om den er ubrukt, så kan du jo definitivt ta nypris minus noen hundrelapper. Endret 16. september 2011 av Smirnoff 1
kaffebryggare Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Halvparten av nypris for et uåpnet produkt? Skulle jeg hatt meg ny PSU hadde jeg glatt kjøpt den for 800kr. Leste vel litt kjapt for jeg fikk ikke med meg at den var uåpnet, ser at det stemmer nå. Trodde det var snakk om at den kom med all original emballasje bare. Beklager.
Pkekyo Skrevet 19. september 2011 Forfatter Skrevet 19. september 2011 Takk for råd folkens, tror jeg slår meg på en mellomting og pimper den ut for 850kr når jeg finner egnet sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå