Gå til innhold

BK: My kind of place!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nærmest umulig å få til et selvsagt utsnitt i slike tilfeller. Alltid noe som må kuttes der man ikke ønsker. Skjønner godt at livet er lett å nyte på slike steder. Eneste forslag her er å dempe på høylyset for å utligne noe, men faren for at den lyse gulfargen vil gå mot grått er da veldig tilstede...

Lenke til kommentar

Det gode liv er naturligvis på en restaurant i deilig, varmt vær! Bildet er godt eksponert, skarpt gjennom hele bildeflaten, fargene er passe mettet til at inntrykket blir naturlig. Men til dette gode liv savner jeg et innslag av mennesker. Noen homo sapiens hadde hevet bildet mange, mange hakk.

Takker DAg!

Vi var nok de eneste der såpass "tidlig", så det ble med et "clean shot" denne gangen... :cool:

 

Nærmest umulig å få til et selvsagt utsnitt i slike tilfeller. Alltid noe som må kuttes der man ikke ønsker. Skjønner godt at livet er lett å nyte på slike steder. Eneste forslag her er å dempe på høylyset for å utligne noe, men faren for at den lyse gulfargen vil gå mot grått er da veldig tilstede...

Takker Bent!

Prøvde noen justeringer, men tror nok dette er grensen for hva som tåltes her... :cool:

Lenke til kommentar

Dette er den klassiske ideen om Det søte Liv for mange solhungrige nordboere :)

Takk for bidraget

TAkker wasco!

Etter nærmere 50 år uten å ha opplevd sydligere strøk, ble jeg helfrelst for noen år siden og vender tilbake hvert eneste år.... (men når det er sagt, så ville jeg IKKE bodd der, et par uker i året er en passende dosering for en som liker et mer variert vær og forskjellige føreforhold)...:cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...