Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med tastatur og headset


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har hatt Microsoft Sidewinder X4 og Corsair HS1 i omtrent 6-7 måneder nå.

Det har kommet opp et par problem og jeg har vansker med å skjønner hvorfor de oppstår.

Har hvert slik siden starten av August. (etter litt lyn og torden, ble plugget ut litt sent siden jeg var på jobb)

 

1. Microsoft Sidewinder X4

Noenganger når jeg logger ut for å unngå f.eks "facerape" o.l. (press win+l) og da logger inn igjen så fungerer ikke tastaturet som på vanlig måte. Det jeg mener med det er tastaturet virker på den måten som om jeg holder inne windowsknappen på tastaturet, men jeg gjør jo ikke det. Har ikke hatt dette problemet før. Er det jeg som knøder og trykker på en knapp som aktiverer noe?

Har prøvd å reinnstallere drivere og har prøvd å deaktivere windowsknappen til ingen nytte.

 

2. Corsair HS1

Sånn jeg har skjønt det er det flere små høgtalere inni headsetet. Problemet mitt her er at noen av disse(tror jeg) skurrer og stopper helt å gi ut lyd. Jeg tror det kan være noe med kabelen, siden lyden kommer og går når jeg kommer borti ledningen.

Jeg fikler mye med ledningen for å få det rette lyden eller lyd i det hele tatt. Ledningen ligger vanligvis løst på bordet og har gjort det siden jeg fikk min Corsair HS1.

Vet ikke om dette betyr at ledningen er skadet eller slik at jeg må bytte ut med nytt(?).

Så kommer det med om det er "min feil" eller om det er slik at dette headsetet blir lett ødelagt?

 

 

 

 

Takker for svar på forhånd!

mvh hrrr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...