Gå til innhold

Aseteks Waterchill


Anbefalte innlegg

er det noen som vet om dette vankjølings sette er noe serlig for overclocking...

 

jeg har vurdert å kjøpe meg det men vet ikke om det er så serlig til overclocking....

 

normalt ligger pcen på 50 grader å resten av rommet mitt på 29 grader...

 

jeg starter å bli mektig lei av den høye tempraturen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får svare som jeg alltid gjør i sånne poster.

 

Det er ett godt kjøp, så løp å kjøp, men jeg har en ting å klage på

 

RADIATOREN: Den er til tider vanskelig å få tett, og den har dårlige festemuligheter, Da det viste seg at vannblokka var montert feil da jeg hadde den radiatoren, så har jeg ikke noen resultater over ytelse mellom den og blackice2 som jeg nå bruker.

 

Finnene på radiatoren har en tendens til å bli bøyd under frakt i posten, men da jeg tok kontakt med asetek om det, fikk jeg mail tilbake, Nå har vi endret på embalasjen slik at radiatoren ligger bedre beskyttet

Lenke til kommentar

Det stemmer det som de andre her sier. Radiatoren er ikke noe å skryte av. Den vil du helt sikkert komme til å skift ganske fort. Resten av settet derimot er etter min mening av veldig høy kvalitet. Den pumpen som er med f.eks. er ikke hørbar utenfor kabinettet.

 

Mange nybegynnere har sagt at niplene på vannblokka og pumpen/tanken ikke er tette. Der har jeg ikke hatt noen problemer, du må bare passe på å presse slangen godt inn.

 

Alt i alt vil jeg anbefale settet, spesielt til nybegynnere!

Lenke til kommentar

VIKTIG LES HER:

 

Det har sjedd eit par små forandringer i waterchill settet. Den viktigaste er at dein har forandra(litt) på radiatored. Den kommer no med fester for standard 120mm vifteåpning. Det gjør dt og enklare å montere radiatoren "midt på veggen" i kabinettet.

 

Slangeklemmane er bytta ut med nokon i plast, som gjør at det er enklare å montere, og mindre fare for lekasje.

 

 

Desverre så er det fortsatt fare for at nokon av finnane i raddisen vert bøyd under transport (var det på min, motat den 07.08.03)

 

 

Var tenkt til å lage ein lite guid til montering av wc, men eg vart litt for ivrig :)

Skal legge ut bilder av ferdig montert, når/hviss eg får tid

 

Til slutt: er det nokon her som hadde masse deler tilovers etter å ha montert wc? Eg hadde ein haug med strips, lange skruer(samme type som nb og gpu kjøleren festes med) 3! pakker pasta, og diverse anna.

 

Litt skuffa over ytelsen, men radiatoren er ikkje optimalt plasert og eg har bare brukt den interne temp målaren.

 

Pumpa i mitt set bråker også ein del, men det kan hende at det bare er ein tilfeldighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...