Bulle Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Lastet ned en film fra Kazaa (mpg) og skulle spille denne i Win. Mediaplayer 8. Etter å gitt tilgang til internett for å laste ned kodek så får jeg følgende feilmelding : "Kan ikke spille av filen. Filen kan være formatert med en kodek som ikke støttes, eller instillingen for Internett-sikkerhet på datamaskinen er satt for høyt. Velg en lavere sikkerhetsinnstilling i leseren og prøv på nytt" Ok, tenker jeg og går på Verktøy, Alternativer for internett i IE, men der finner jeg ingen kategori om Sikkerhet. HVA er feil her ? Hvor kan sonekonfigurasjonen ha blitt av?? Takknemlig for hjelp da dette er første nedlasting av film.....
wil Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 hvis du høyreklikker på IE ikonet å velger egenskaper der så skal det være en knapp som heter Sikkerhet. der finner du sikkert noe. tror du skal finne noe der.
Bulle Skrevet 7. august 2003 Forfatter Skrevet 7. august 2003 det er nettopp den jeg ikke finner......når jeg gjør nettopp det...... ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå