Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

merkelig problem


Anbefalte innlegg

Hei. Nå i det siste mens jeg spiller sc2 er det akkurat som pcen går i dvalemodus, viftene går plutselig saktere og jeg mister bilde på skjermen og kontakt med skjermen! DVI no signal står det. hvis jeg tar hard reset får jeg bilde tilbake og alt er normalt. er helt random når dette skjer. det er ikke det at pcen blir for varm, det ligger på sånn ca 60-70 grader. noen som vet hva dette er???

 

har windows 7 64bit, asus sabertooth p67 hovedkort, radeon 4870 x2 HD, i7 2600k,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, jeg hadde noe av det samme problemet, bare at jeg har nvidia gtx 450. Når jeg spilte gta iv, wow etc fikk jeg svart skjerm og farten på viftene gikk ned, deretter fikk jeg melding om at nvidia driveren har stoppet og fungere men har sucsesfully recovered. Fikset dette problemet med å skru opp fan speeden på skjermkortet opp til 70%/100% bråker litt men nå skjer det aldri lenger. Det var skjermkortet som bare ble for varmt. Idle ligger det på 30 - 40 grader, mens når jeg spiller kan det gå helt opp til 70 grader.

 

Håper dette hjelper

Lenke til kommentar

Hei. Nå i det siste mens jeg spiller sc2 er det akkurat som pcen går i dvalemodus, viftene går plutselig saktere og jeg mister bilde på skjermen og kontakt med skjermen! DVI no signal står det. hvis jeg tar hard reset får jeg bilde tilbake og alt er normalt. er helt random når dette skjer. det er ikke det at pcen blir for varm, det ligger på sånn ca 60-70 grader. noen som vet hva dette er???

 

har windows 7 64bit, asus sabertooth p67 hovedkort, radeon 4870 x2 HD, i7 2600k,

 

Kontrollpanel->System og Sikkerhet->Strømalternativer->Rediger Planinstillinger->

Sett i hvilemodus->Aldri

 

Vet ikke om dette vil hjelpe deg, men hvis du ikke har prøvd så skader det ikke å prøve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...