Gå til innhold

BK: Dårlig nett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget skarpt og veldig godt eksponert, Svein Magne:)

Det som trekker litt er det lyse feltet nederst til venstre og kanskje var det også det som du selv var usikker på.

Intusjonens terningkast havner på 4, men om du hadde fått til en litt mere spennende perspktiv og en homogen bakgrunn så er nok 6'n innen rekkevidde:)

Lenke til kommentar

Tett på og skarpt og godt! Naturlige farger. Førsteinntrykket er at du kunne mørknet den lyse delen nede noe for mer fokus på hovedmotivet da resten av bakgrunnen er knall i mine øyne og at det er litt trangt i bunnen i og med at hodet vender den veien.

 

Ellers liker jeg godt når øynene kommer godt frem på slike krabater. Det gir dem mer personlighet.

 

Så det tekniske sitter egentlig bra her. Motivet mangler litt ;-)

Lenke til kommentar

Meget skarpt og veldig godt eksponert, Svein Magne:)

Det som trekker litt er det lyse feltet nederst til venstre og kanskje var det også det som du selv var usikker på.

Intusjonens terningkast havner på 4, men om du hadde fått til en litt mere spennende perspktiv og en homogen bakgrunn så er nok 6'n innen rekkevidde:)

Takker Birger!

Var usikker på bl.a. det lyse feltet ja.... Får se om krabaten beveger seg litt lengre til høyre så jeg slipper å få med feltet neste gang..:cool:

 

Skarpt, fint bilde. Et godt stykke makro dette. :)

Takker Melvin! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tett på og skarpt og godt! Naturlige farger. Førsteinntrykket er at du kunne mørknet den lyse delen nede noe for mer fokus på hovedmotivet da resten av bakgrunnen er knall i mine øyne og at det er litt trangt i bunnen i og med at hodet vender den veien.

 

Ellers liker jeg godt når øynene kommer godt frem på slike krabater. Det gir dem mer personlighet.

 

Så det tekniske sitter egentlig bra her. Motivet mangler litt ;-)

Takker for utfyllende kommentar! :cool:

Er nok enig i dine betraktninger ja... Jakter på rettvendte krabater .... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...