Gå til innhold

Handle New Era caps på nettet


R2B2

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utgikk etter nettsteder med godt utvalgt av new era capser som kan sende til Norge. Kan noen hjelpe meg? :)

 

Til nå, har jeg funnet:

 

hatland.com

lids.com

junkyard.no

neweracap.com

justfitteds.com

 

"Lids.com ships to addresses within the United States and Puerto Rico. If you would like to ship to Canada, please visit www.lids.ca." DOH!

Endret av R2B2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BestNewCap.com

Kickz.com

NewEraCapsOnSale

Det er de jeg selv finner.

 

Forresten... Jeg husker for lenge siden på lids.com og hatland.com, så fantes det mange capser á la denne:

new-york-yankees-new-era-59fifty-fitted-black-hat-id1509.jpg

 

Og Denne:

201162223251326010.jpg

 

 

Med no mønster på sidene og rundt NY, LA, SOX og alle de merkene. Merkene var også gjerne på sidene. Blandt annet noen forbanna kule fra Cleveland Indians og Baltimore Orioles.

 

Veit du om noen silke sider hvor jeg kan finne lignende?

Eller noen andre som vet? : )

 

edit: (Fant en side til)

Endret av MilKman'
Lenke til kommentar

jeg og noen kompiser bestilte nettopp capser fra hatland.com. Meget fornøyd, dog det tok en stund. De behandler bestillinger fra Europa hver 7-10 dag, og det tar en drøy uke (med mindre du bestiller expressfrakt).

 

Utvalg og pris er det derimot ingenting å utsette på. Vi betalte 1400 kr for 7 capser, capser som ville kostet rundt 4-500 spenn i Norge. Dessuten er vi nå den mest fly gjengen sør for sinsen-krysset. :thumbup:

Lenke til kommentar

BestNewCap.com

Kickz.com

NewEraCapsOnSale

Det er de jeg selv finner.

 

Forresten... Jeg husker for lenge siden på lids.com og hatland.com, så fantes det mange capser á la denne:

new-york-yankees-new-era-59fifty-fitted-black-hat-id1509.jpg

 

Og Denne:

201162223251326010.jpg

 

 

Med no mønster på sidene og rundt NY, LA, SOX og alle de merkene. Merkene var også gjerne på sidene. Blandt annet noen forbanna kule fra Cleveland Indians og Baltimore Orioles.

 

Veit du om noen silke sider hvor jeg kan finne lignende?

Eller noen andre som vet? : )

 

edit: (Fant en side til)

 

Greit å bite seg merke i at capsene som selges på de sidene er kina varer :)

Lenke til kommentar

jeg og noen kompiser bestilte nettopp capser fra hatland.com. Meget fornøyd, dog det tok en stund. De behandler bestillinger fra Europa hver 7-10 dag, og det tar en drøy uke (med mindre du bestiller expressfrakt).

 

Utvalg og pris er det derimot ingenting å utsette på. Vi betalte 1400 kr for 7 capser, capser som ville kostet rundt 4-500 spenn i Norge. Dessuten er vi nå den mest fly gjengen sør for sinsen-krysset. :thumbup:

 

1400 for 7 capser? Det er SICK! Hvordan er det med tollavgifter når man handler for så mye?

Endret av R2B2
Lenke til kommentar

*snip*

 

Greit å bite seg merke i at capsene som selges på de sidene er kina varer :)

 

Åj... Daså^^

Jeg bare slengte ut noen linker med det jeg fant : )

Altså, du mente ikke at blidene jeg linket var Kinavarer?

 

Mente sidene :) Ganske logisk når en caps bare koster 60 kroner per stykk igrunn da :D Har forsåvidt sett noen av dem i virkeligheten, og må ærlig talt innrømme at man ikke ser om det er fakes med mindre man får det fortalt.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Greit å bite seg merke i at capsene som selges på de sidene er kina varer :)

 

Åj... Daså^^

Jeg bare slengte ut noen linker med det jeg fant : )

Altså, du mente ikke at blidene jeg linket var Kinavarer?

 

Mente sidene :) Ganske logisk når en caps bare koster 60 kroner per stykk igrunn da :D Har forsåvidt sett noen av dem i virkeligheten, og må ærlig talt innrømme at man ikke ser om det er fakes med mindre man får det fortalt.

 

Ah.. Så ikke på prisene :p Bare så at de hadde New Era capser.

Men 60kr er slettes ikke verst for et hodeplagg!

Hadde ikke brydd meg om det var fake så lenge det så nogenlunde ekte ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...