Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

i7 2600k - varme problemer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har kjøpt meg en i7 2600k - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619272#reviews - ooog det kan se ut som jeg har fått meg en liten nøtt jeg ikke klarer å knekke på kjøpet.

 

 

La merke til her en dag at prosessoren lå på nærmere 80grader når jeg satt å spilte HoN, jeg vet desverre ikke hvor mange % load det var på øyeblikket.. Men jeg tror ikke spillet drar så alt for mange % av i7'en.. Uansett, når jeg ser nærmere på det nå så ligger prosessoren på 60-70grader ved 1% load (dvs idle). og SÅNN skal det jo ikke være ? :D Jeg tok av kjøleren for å se etter om det lå kjølepasta der (nok), og det gjorde det etter min mening.. et tynt lag over hele greia. Jeg sleit meg fram til å få satt på kjøleren igjen, jævlig knotete kabinett.. Og trodde kanskje at den kunne ha vært litt laus, at den ikke satt godt nok på. Så jeg sørget for at det satt skikkelig i denne gangen, men varmeproblemet er der fortsatt.. Jeg lasta need et program som kan overvåke temp i windows, og jeg ser den ligger på -60 her.. Kan det bare være sensorene som er på tur ?

 

Det skal sies at jeg fikk artifacts igår, og pcen slo seg av. (Kommer ikke artifacts av skjermkortet ?)

 

 

Takk for all hjelp!

Endret av hettelars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...