Gå til innhold

Avinstalere Internet Explorer


Dejan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er nok vanskelig.

 

IE er alt for mye integrert i windows, da sliter du med å fjerne alt. ( med risiko å slette for mye )

 

bare la det være når du har valgt FF som standard.

lykke til

 

 

Ok. Jeg har valgt å slå av windows funksjonen for internet explorer (kontrollpanel/programmer). Er det greit?

 

Jeg har fått på windows update viktig oppdatering å installere IE 9. Jeg ønsker ikke å instalere det. Hvordan kan jeg fjerne denne meldingen?

 

Edit: Når et program kommer opp for innstaleing betyr det at det er allerede lastet ned på pcen?

Endret av Dejan
Lenke til kommentar

dette er nok vanskelig.

 

IE er alt for mye integrert i windows, da sliter du med å fjerne alt. ( med risiko å slette for mye )

 

bare la det være når du har valgt FF som standard.

lykke til

 

 

Ok. Jeg har valgt å slå av windows funksjonen for internet explorer (kontrollpanel/programmer). Er det greit?

 

Jeg har fått på windows update viktig oppdatering å installere IE 9. Jeg ønsker ikke å instalere det. Hvordan kan jeg fjerne denne meldingen?

 

Edit: Når et program kommer opp for innstaleing betyr det at det er allerede lastet ned på pcen?

 

Du kan høyreklikke på oppdateriger du ikke vil installere og velge å skjule dem. da påminnes du ikke om dem - og de lastes ikke autoamtisk ned (dersom du har instillingene satt for å gjøre det med oppdateringer generellt).

 

Om oppdateringer du blir tilbudt om å instalelre er lastet ned eller ikke kommer ann på om du har valgt den instillingen - eller instilligen om at du må velge dem FØR noe lastes ned. Se over instillingene dine for windows update.

 

I uansett tilfelle vil det bare være noe installasjonsfiler som er lastet ned - og de vil ikke være noe annet enn "døde" filer før de installeres, så det er ikke noe særig å være bekymret over der selv om du evt. skulle hate IE med hvert fiber i ditt vesen ;)

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...