Gå til innhold

BK: - Et møte i bushen -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kritikk ja...alt for mye løvverk i forgrunnen..hehe...det er ikke din feil da og så typisk når en først treffer på ett dyr..men det vi ser av Bush besøket er jo skarpt og fint i fargerene;)

 

He he, jeg visste at den kommentaren ville komme. Alt kommer jo til hva jeg vil formidle og kanskje forutintatte forventninger av hva betrakter vil se, eller evner å se.

 

Formidlingen her går ut på å vise det som tittelen sier: et møte i bushen slik som det ofte kan oppleves, derfor er også bushen med. Det er altså ikke et standard glansbilde fra dyreverdenen jeg ønsker å vise denne gangen. Derfor stemmer det ikke helt når du sier at det ikke er min feil - jo det er min feil, og det er mitt ønske å vise det slik :!:

Lenke til kommentar

Kritikk ja...alt for mye løvverk i forgrunnen..hehe...det er ikke din feil da og så typisk når en først treffer på ett dyr..men det vi ser av Bush besøket er jo skarpt og fint i fargerene;)

 

He he, jeg visste at den kommentaren ville komme. Alt kommer jo til hva jeg vil formidle og kanskje forutintatte forventninger av hva betrakter vil se, eller evner å se.

 

Formidlingen her går ut på å vise det som tittelen sier: et møte i bushen slik som det ofte kan oppleves, derfor er også bushen med. Det er altså ikke et standard glansbilde fra dyreverdenen jeg ønsker å vise denne gangen. Derfor stemmer det ikke helt når du sier at det ikke er min feil - jo det er min feil, og det er mitt ønske å vise det slik laugh.gif

 

Ja nå var det ikke så seriøst ment det jeg sa..men mente det ikke var din feil løvverket var der..for er vel ikke du som har plantet det der?..haha;)

Lenke til kommentar

Snip....

 

Snip...

 

Ja nå var det ikke så seriøst ment det jeg sa..men mente det ikke var din feil løvverket var der..for er vel ikke du som har plantet det der?..haha;)

 

Men jeg valgte å ta bildet, og ønsket å vise det slik - og bushen hører med i dette bildet. Det kan man like eller mislike, alt etter hvilke idealer man har om hvordan ting skal se ut. Uansett så setter jeg pris på kommentaren din :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...