Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Når du her valgte en sortbakgrunn ville jeg valgt en canvas på 0,2cm rundt bilde i hvitt.Da hadde ikke bunnen av bildet blitt borte om jeg kan si det slik;)
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Flott lys du har fanget i skumringen
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 (endret) Når du her valgte en sortbakgrunn ville jeg valgt en canvas på 0,2cm rundt bilde i hvitt.Da hadde ikke bunnen av bildet blitt borte om jeg kan si det slik;) Takk for tipset - ser at det kan ha noe for seg her,ja, - selv om jeg ofte liker at det sorte i bildet går i ett med bakgrunnen ble det kanskje ikke helt bra i dette tilfellet...Har lagt på mørkegråbakgrunn nå, så får jeg heller ha det med en liten ramme i mente til neste gang Flott lys du har fanget i skumringen Tusen takk skal du ha! Flott lys - nesten som skogbrann! Takk for det - må innrømme at jeg har forsterket det litt med kontrast etc. i etterbehandlingen, men det er ganske overveldende å stå ute i skogen under en slik himmel. Endret 2. september 2011 av Astrid E. Saltveit
Anbefalte innlegg