Papegøye Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Jeg skal sette opp en nettside for en forening. Hovedsakelig skal nettsiden brukes for å legge ut nyheter, informasjon om foreningen og arrangementer. Jeg er litt i tvil om hvilket system som ville passe bra. Designet bør være relativt greit å kunne redigere selv, planlegger å legge litt diverse bokser på forsida så et reint bloggformat vil ikke passe helt bra. I tillegg bør det være muligheter for noe kalender-plugins og eventuelle RSS-feeds o.l. Wordpress er under vurdering, men tidligere erfaringer gjør meg litt usikker siden jeg syntes det var mye knot å sette opp. Løsningen trenger ikke være gratis, men kan heller ikke koste forferdelig mye (vi har webhotell fra før). Er det noen som har noen anbefalinger?
bizarro_per Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Vi bruker smf/simple portal. Fungerer greit og man kan legge bokser rundt hvor man vil sjekk ww.bodomfk.no Vi har kalender som varsler om div aktiviteter og oppdaterte info fra forum og evt nyheter. Pluss mange flere muligheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå