Gå til innhold

Overføring av nummer til nytt abbonement etter oppsigelse mulig?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, skal kjøpe ny mobil, og siden jeg har sagt opp det gamle telenor abbonementet må jeg ha et nytt. Det jeg lurer på er om jeg kan videreføre nummeret mitt, og isåfall, hvordan? Har prøvd å registrere meg med det gamle, men jeg må ha en verifiseringskode, som jeg ikke får tatt imot uten abbonement. Er nummeret fortsatt mitt, eller ble det automatisk telenor sitt når jeg sa opp abbonementet?

 

På forhånd takk :)

-Djakobsen

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då må nok mest sannsynligvis få nytt nummer, eneste muligheten jeg kan tenke meg er at du kan få Telenor til å aktivere det gamle nummeret ditt igjen. Deretter bestiller du portering hos den nye leverandøren.

Skrevet

Ok, takk :)

Tingen er at jeg akuratt har delt ut nummeret (det gamle) til bedriften jeg blir ansatt i ++, men skal prøve å kontakte telenor (selv om jeg personlig avskyr de med hele mitt hjerte)

 

-Djakobsen

Skrevet

Du har to muligheter:

 

1. Opprett nytt abonnement og få tildelt nytt telefonnummer fra din nye operatør.

2. Be Telenor aktivere ditt gamle nummer, ta kontakt med ny operatør og bestill portering til de. 14 dager senere er nummer flyttet til den nye operatøren. I mellomtiden må du holde ut som kunde hos Telenor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...