Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny Pc - bluescreen under første oppstart


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat fått ASUS N55SF levert på døra, og når jeg startet den opp fikk den bluescreen. Når jeg nå starter den opp, kommer denne Windows Boot Manager-meldinga opp:

 

"Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer. This error can be caused by unplugging a removable storage device such as osv osv."

 

If you continue to recieve this error message, contact the hardware manufacturer.

File: \Boot\BCD

Status: 0xc00000e9

Info: An unexpected I/O error has occured.

 

 

What to do? Eneste jeg har koblet til er strømadapteren :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/unexpected-io-error-0xc00000e9/ff4a7cb7-8ea4-4b64-909a-8e2a99d67b80

 

kan muligens være disk feil eller løsnede kabler under transport

 

Er maskinen plombert eller kan du åpne den uten å miste garanti?. så om du ikke mister garanti ved å åpne denne selv så kan du åpne og sjekke at kablene er satt ordentlig på plass.

Men er muligens lurt og ringe de du har kjøpt maskinen fra å du ikke mister noen forbrukerrettigheter med reklamsasjon/garanti.

Skrevet

Tar ikke sjansen på å åpne en laptop før, da jeg ikke har erfaring med det. Noen som har telefonnummer til Komplett sin kundeservice? Er ganske arg nå!!

Skrevet

Ok, kjipt! Får jeg vente til i morgen med å ringe da. Hvordan er det med DOA-produkter? Ny vare eller må den sendes på rep?

Skrevet

Må sendes inn, og da tester de den. Du får ny vare om de igså får feilen, med mindre de bare reparerer den

 

Jobber selv på expert, og ved DOA får kunden nytt produkt vis produktet blir levert innen DOA-tid (ca. 10 virkedager). Gjør meg ikke noe om de tester den, det tar ikke lange tiden, men reparere derimot :(

  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg ventet siden 1. september. Da leverte jeg pc-en på pick-up point. Fikk beskjed om at det ville ta 2-4 virkedager.

 

Har jeg noen som helst rettigheter? Jeg MÅ jo ha pc-en uansett, så å heve kjøpet er jeg ikke interessert i, med mindre det tar en uke til.

Har sendt mail om at jeg krever at de setter pc-en som status 1, og at den skal bli ferdig fortere enn svint. Dette er uakseptabelt, på expert får du ny vare med en gang det defekte produktet er testet, og det gjør vi som regel i butikken.

 

Kommer ikke til å handle på komplett igjen med det første, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...