XPUserz Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Kanskje Linux er "verdens største" piratfabrikk ? Leste på IT-avisen at McBride fra SCO sier Red Hat Linux er en kopi av Unix System V. Hadde nå vært kult om et firma dukket opp og sa Microsoft hadde stjålet kode til Windows også $199 pr lisens for en privat linux ! snakke seg om.... Tro hva staten gjør i Norge som har finansiert "Skole Linux", blir vel pirat det også da?
Rocambole Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Vel, nå har vel SCO ledelsen klart å bygge seg ned til en kredibilitet UNDER den tidligere Irakiske informasjonsministerens. Kravet om lisens for bruk av Linux tar jeg like seriøst som hvis plateselskapet til DDE forlangte 10 kr av meg hver gang jeg kjørte på E6.
XPUserz Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 Kravet om lisens for bruk av Linux tar jeg like seriøst som hvis plateselskapet til DDE forlangte 10 kr av meg hver gang jeg kjørte på E6. Godt poeng!, noe kan vel tyde på at SCO vil ha penger? Når de saksøker IBM for $3 miliarder dollar som er drøyt 22 500 000 000 kroner.... hvis SCO taper kan det vel bli over og ut med UnixWare om IBM saksøker SCO. Hehe.. er nesten så en kan tro arbeidsledigheten og usikkerhet i IT-markedet blir løst ved at en skal saksøke alle. Platebransjen er en annen variant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå