Gå til innhold

Den Aktive tråden v1 - Med Rank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner fortsatt ikke hvorfor en skal bruke så mye penger på en PSU.

Eller... jeg burde egentlig holde kjeft.. Skjermkortet mitt koster ikke stort mer en PSUen min haha :)

Skrevet

Ahh, sitter her med en 500GB HDD. Har lyst til å sette den i PCen men det er garantert mye dritt på den.

Går det ann å formatere den uten å gi den tilgang til systemet mitt? Vil ikke ha virus.

Skrevet (endret)

Ja, det er mulig. Du kan laste ned gparted live cd og brenne den ut på en cd og starte opp fra den og formatere disken. Eventuelt så kan du bruke en linux live cd, f.eks ubuntu og gjøre det samme :)

Skjønner fortsatt ikke hvorfor en skal bruke så mye penger på en PSU.

Eller... jeg burde egentlig holde kjeft.. Skjermkortet mitt koster ikke stort mer en PSUen min haha :)

Hehe, er kvalitet vettu ;) Men i tilleg 100% modulær. Skjermkortet mitt kosta også mer enn en psu når jeg kjøpte det, men skjermkortet jeg skal kjøpe i mars koster jo enda mere... :p

Endret av The Crusher
Skrevet (endret)

Hva om jeg setter HDD inn, starter opp, så tar jeg virusscan som det første jeg gjør?

Så formatere om det trengs.

Endret av SLi
Skrevet (endret)

Altså, jeg har ikke virkelige problemer. Har allerede en 2 TB HDD og en 128 GB SSD, bare et lite problem siden jeg fant igjen en 500gb :)

Endret av SLi
Skrevet

- Dobbelt posting er ikke tillat!

Unntak: Ingen post på 15 min vil si at du har lov å poste igjen.

- Du skal følge forumets rettningslinjer

Blir noen av disse reglene brutt blir posten slettet!

[

Ja, men!? Man får vel ikke egentlig lov til å poste før 24 timer har gått ifølge rettningslinjene, men i denne tråden får vi lov? Eller gjelder bare den 24t regelen for "Bumping"?

Siterer meg selv, fikk ikke svar på dette...

Skrevet (endret)

Nice... Pass på bottlenecks da. Regner med at du har 2500k eller 2600k, ehm, du har 1055t ja ok. da skal vel ikke det være noe problem.

Har 1090t jeg :)

Endret av SLi
Skrevet (endret)

Cola er digg <3

Edit: wow, fail trodde det hadde gått 15 min, men det hadde bare gått 11...sorry..

Endret av SLi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...