godsairforce Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Jeg har bygd pc og satt sammen alt. Men jeg får ikke engang startet maskinen! Trenger jeg kabler for å koble sammen harddisk cd-rom osv? Ser ingen strømtilførsel til hverken cd-rom eller harddisk, og hvor skal strømmen til datamaskinen kobles til? Tror det kan ha sammenheng med et stort tomt rom øverst bakpå maskina. Har jeg rett?
flabben2k Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Ehh jah, har du drevet med pc mye før?? Du må jo ha en psu = power supply aka strømforsyning som kobla til cdrom og hk og alt annet du har hd for eks. Oh jah du trenger en kabel fra hk til cdrom og hd
vihovde Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Jeg har bygd pc og satt sammen alt. Men jeg får ikke engang startet maskinen! Trenger jeg kabler for å koble sammen harddisk cd-rom osv? Ser ingen strømtilførsel til hverken cd-rom eller harddisk, og hvor skal strømmen til datamaskinen kobles til? Tror det kan ha sammenheng med et stort tomt rom øverst bakpå maskina. Har jeg rett? MEGET BRA FORSØK PÅ EN SPØK DETTE ???
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 takk for svar. spøk? jeg forstår ikke...
vihovde Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 takk for svar. spøk? jeg forstår ikke... La meg heller spørre om hvorfor du i det hele tatt har satt igang med å bygge en maskin, når du ikke engang vet hvor du skal plugge i strømledningen ???
slowcooler Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 godsairforce,med over 200 poster her, som du har, gidder ingen å tro på slikt dømrade drittpreik.
A_berg Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Jeg har bygd pc og satt sammen alt. Men jeg får ikke engang startet maskinen! Trenger jeg kabler for å koble sammen harddisk cd-rom osv? Ser ingen strømtilførsel til hverken cd-rom eller harddisk' date=' og hvor skal strømmen til datamaskinen kobles til? Tror det kan ha sammenheng med et stort tomt rom øverst bakpå maskina. Har jeg rett?[/quote'] skjønner at det er en kødd og forsøk på spam (som er veldig vellykket) men det var jo ganske morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå