Gå til innhold

Mobil: Fikk igjen mobilen med samme problem som da jeg sendte den inn


Anbefalte innlegg

Om feilplassert, beklager

 

Hei.

 

Jeg har en ZTE Blade som jeg sendte inn på reparasjon for at jeg ikke fikk koblet til wifi med mindre jeg stod en halvmeter unna ruteren. Jeg hentet mobilen min på postkontoret for ca en time siden, og problemet har blitt værre. Før, så hadde jeg signal fra ruteren uansett hvor jeg var i huset, men kunne ikke koble til. Nå har jeg ikke signal på de plassene jeg kunne tilkoble ruteren de første dagene med mobilen. Og i tilleg må jeg stå enda nermere ruteren nå for at den skal koble seg til.

 

De har byttet hovedkort, bakdeksel og speaker.

 

Det er første gangen mobilen har vørt på verksted, men synes det er dårlig at de ikke klarte og fikse problemet.

 

i tilleg hadde de laget en del riper i glasset og på dekslene på den. Når jeg sendte den inn var det bare en liten ripe på den. Det er nok ikke posten sin feil, da jeg hadde pakket den godt inn i bobleplast. Når jeg fikk den igjen var den ikke like godt pakket inn, men skulle være godt nok for å unngå skader.

 

Så nå sitter jeg her med en mobil som ikke får koblet seg til wifi med mindre man sitter helt tett opptil ruteren, og ikke har signal langt unna som den hadde før. Andre enheter, som bærebare pc'er og andre mobiler har null problem med og koble seg til der denne ikke har signal lenger.

 

Så, what to do, what to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok sende den inn igjen, det høres ganske åpenbart ut at de på verkstedet har forvekslet din med en anen telefon, hvis de har byttet dekselet, også er det riper i det når du mottar den.

 

Har du prøvd å aktivere fabrikkinnstillingene på telefonen? Er du heldig så funker WFi da, men jeg ville uansett sendt den inn igjen.

Lenke til kommentar

De har nok ikke forvekslet den med en anen en. Den ripen jeg hadde klart og lage er der fortsatt, men de har klart og lage enda flere riper i glasset. Ripen jeg hadde lagd var ikke på glasset.

 

Fabrikkinnstillingene har jeg prøvd flere ganger. Fungerer ikke.

 

En venn av meg har samme mobil, som hadde samme problem. Det han gjorde var og legge inn custom rom på den, og det fungerte knall for han. Jeg tror nok jeg skal prøve og sende den inn igjen, og om problemet fortsatt er der, sende den inn igjen, som da blir den tredje gangen med samme feil. Og er det ikke slik at når det er den 3. gangen så kan man få en ny vare?

Lenke til kommentar

Skal ikke være nødvendig nei, men det fungerte jo for han.

 

Men, det skal vel heller ikke være slik at jeg har enda dårligere wifi signal etter at den har vært på reparasjon? Og at feilen fortsatt er der? Skal prøve og teste med andrr nettverk enn mitt eget, men jeg har jo prøvd flere rutete med og uten kryptering.

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...