Gå til innhold

PC restarter seg selv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
etter en kort stund (10-30min) enten under spill, brenning eller vanlig kontorarbeid. Noen formening om hva dette skyldes ?

Første du bør gjøre er trolig å klokke ned systemet ditt til en litt mer normal hastighet for å se om det hjelper.

Skrevet
Første som slo meg og...

Beklager, jeg skulle vært litt mer utfyllende :oops: Dette gjelder ikke min egen maskin, men en P3 550 MHz med standar innstillinger. Fremdeles noen tanker angående problemet. Kan feilen ligge i OS, eller er det mest sannsynlig HW feil ? Blir kjørt med Win. XP Home.

Skrevet

Kva for straumforsyning har du?

Eg slit med samme problemet, dersom eg installerer/speler frå CD, driv med brenning (eller eit eller anna som har med ein av CD-ROMane å gjere), hender det at PCen brått skrur seg av (vert svart, som om straumen gjekk.)

Har endå ikkje funne løysing på problemet...

CD-ROM restartar PCen, kvifor?

Skrevet

Hvis dere bruker windows XP så er det noe dere kan få lov til å prøve (det er en bug som ikke funker helt, men det er microsoft for ya :woot: ).

Det finnes forøvrig en hel HAUG med poster av denne sorten, så VÆR SÅ SNILL Å BRUK SØKE FUNKSJONEN!

Anyway

* Høyreklikk my computer > Properties

* Advanced > Startup & Recovery

* Skru av Automatically Restart

Det tror jeg kanskje skal fikse saken, har dere flere problemer så spør ikke meg igjen :D - Har dere norsk windows får dere oversette selv, enjoy another quality m$ product! :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...