vihovde Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 etter en kort stund (10-30min) enten under spill, brenning eller vanlig kontorarbeid. Noen formening om hva dette skyldes ?
DesertGlow Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 etter en kort stund (10-30min) enten under spill, brenning eller vanlig kontorarbeid. Noen formening om hva dette skyldes ? Første du bør gjøre er trolig å klokke ned systemet ditt til en litt mer normal hastighet for å se om det hjelper.
vihovde Skrevet 5. august 2003 Forfatter Skrevet 5. august 2003 Første som slo meg og... Beklager, jeg skulle vært litt mer utfyllende :oops: Dette gjelder ikke min egen maskin, men en P3 550 MHz med standar innstillinger. Fremdeles noen tanker angående problemet. Kan feilen ligge i OS, eller er det mest sannsynlig HW feil ? Blir kjørt med Win. XP Home.
Zuluzion Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Muligens ram-brikken (?) Hadde samme problem. Ram-brikken min er på rep. nå, håper alt er ok når jeg for den.
Droideka Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Kva for straumforsyning har du? Eg slit med samme problemet, dersom eg installerer/speler frå CD, driv med brenning (eller eit eller anna som har med ein av CD-ROMane å gjere), hender det at PCen brått skrur seg av (vert svart, som om straumen gjekk.) Har endå ikkje funne løysing på problemet... CD-ROM restartar PCen, kvifor?
SineTwo Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Hvis dere bruker windows XP så er det noe dere kan få lov til å prøve (det er en bug som ikke funker helt, men det er microsoft for ya ). Det finnes forøvrig en hel HAUG med poster av denne sorten, så VÆR SÅ SNILL Å BRUK SØKE FUNKSJONEN! Anyway * Høyreklikk my computer > Properties * Advanced > Startup & Recovery * Skru av Automatically Restart Det tror jeg kanskje skal fikse saken, har dere flere problemer så spør ikke meg igjen - Har dere norsk windows får dere oversette selv, enjoy another quality m$ product!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå