slippern Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Kjøpte en helt ny 120gb OCS Agility 3 SSD, monterte den i laptopen, og installerte Windows 7 Pro x64, og etter noen runder med Windows oppdateringer og restarter så får jeg plutselig denne opp under reboot "Operating system not found", har vaset i BIOSen og resatt den til default flere ganger uten noe hell... Hva kan jeg gjøre for og få liv i driten igjen?
ArneJ. Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Hei. Dessverre en vanlig feil på sandforce 2 baserte produkter som agility3 og vertex 3. Du må nok ta ut batteriet og/eller endre bootrekkefølgen på disken og cdrom på pcen så skal du forhåpentlig se den igjen. Gå på ocz sine sider og sørg for å oppdatere disken til siste fw 2.11. Den er langt fra perfekt, men forhåpentligvis blir pcen din litt mer stabil igjen. Jeg endte opp med å sende agility 3 i retur etter alle problemene.
slippern Skrevet 26. august 2011 Forfatter Skrevet 26. august 2011 Har prøvd og oppdatere disken, resette biosen osv, men biosen ser enda ikke biosen, prøvde også å oppdatere firmwaren men fikk ikke kontakt med disken.
slippern Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Sendte inn disken og fikk ny i retur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå