Gå til innhold

Asus eee transformer, kortvarig glede.


hallerakern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, bestilte meg en og ventet ihuga på å få leke med en android tablet.

 

Men denne gleden viste seg å være kortvarig. Da jeg åpnet eska og fikk skrudd på enheten, var det noe tull med skjermen. Flimrende striper over et område som ødelegger for hele opplevelsen.

 

vedlagt ligger to videoer som viser problemet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WQaNDtpu3zc

 

http://www.youtube.com/watch?v=wlwzcB6_px0

 

Rimelig skuffa nå, og jeg håper komplett tar retursøknaden alvorlig og sender en ny enhet snarest. Og jeg håper dette ikke er et problem som mange opplever.

 

Og jeg som håpte å leke meg med en flunkende ny asus transformer i helga..

 

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå den var kjip! Surt å måtte vente på en ny en, dog. Send dem en mail med bilder, så kanskje de sender ut en ny en allerede før de har mottatt din? Definitivt garantisak som ved god nok kundeservice ikke burde trengt videre undersøkelser før bytte.

Skrevet

Jeg leverte inn min Transformer på service 7 juni, fikk den tilbake 23 juli og måtte på verksted igjen 25 juli pga at den ikke var reparet.

 

Der er den ennå hos Anovo og nå leser jeg at Anovo er konkurs.

 

Hva skjer da lurer jeg på.

 

Typisk min flaks.

Skrevet (endret)

Jeg leverte inn min Transformer på service 7 juni, fikk den tilbake 23 juli og måtte på verksted igjen 25 juli pga at den ikke var reparet.

 

Der er den ennå hos Anovo og nå leser jeg at Anovo er konkurs.

 

Hva skjer da lurer jeg på.

 

Typisk min flaks.

 

Ble litt nysgjerrig, så fant en artikkel på digi.no. Der skrives det som følger:

 

"- Hva skjer nå med kunder som har levert inn utstyr til dere?

 

- Vi jobber veldig hardt med å få ut alt som er kundeeid. De ansatte har jobbet mye ekstra for å få til dette, inkludert helgearbeid. Det er stor ståpåvilje og alle har levert en kjempeinnsats, sier Skagen."

Endret av Dummst
Skrevet

Har endelig fått et returnummer fra Komplett, så tableten går i posten i dag, så får vi se hvor lenge jeg må vente. Blir vel ut i neste uke siden det er helg.

Skrevet

Surt :( Har sendt inn en Galaxy S2 via Moobi. Den 18 fant de ut at de skulle sende meg en ny en fra Anovo. Så får nå se hvordan det går... Fikk SMS i går om at det var forsinkelser på verkstedet... Begynner å ta tid dette. Først en måneds ventetid på å få telefonen,for så å sende den rett på service. Dermed bortimot en måned der igjen... jaja...

Skrevet

Heldigvis for min del, så tar ikke anovo nye oppdrag (fra 24 august). Så det blir nok slik at komplett ser på produktet og feilbeskrivelsen min, og sender en ny. Det var iallefall sånn jeg forsto det på kundebehandleren jeg pratet med hos komplett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...