Gå til innhold

Problemer med systemoppdatering på PS3


DBM

Anbefalte innlegg

Jeg er litt noob, og setter opp PS3 for første gang. Skal oppdatere til 3.70, men får feilmelding hver gang. Første gangen kom jeg kanskje til 40-50 %, de to siste gangene har jeg bare blitt stående på 0 %. Har restartet både PS3 og modemet uten at det hjalp. Noen som har noen formening om hva som kan være galt?

 

Skal være koblet til det trådløse nettet her. Fikk opp "lykkes" på både ip-adresse og internettilkobling (mener jeg det var).

 

En annen ting: Har ikke registrert meg med bruker noe sted, hvordan gjør jeg det? Hvis jeg f.eks. skal spille online.

 

Jeg trenger kanskje en bruker for å laste ned ting (f.eks. spilldemoer) også?

post-233263-0-01443700-1314269584_thumb.jpg

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk oppdatert ved å legge inn på minnepenn og installere på den måten. Fått meg bruker også.

 

Edit: skulle laste ned en demo og fikk opp en feilmelding. Kan man legge inn spill/demoer via usb også?

 

Fortsatt ikke funnet noen løsning på nedlastingsproblemene. Alt ser jo ut til å være i orden, helt til feilmeldinga kommer.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Ingen som vet?

 

Edit: jeg får ikke spille spill (FIFA 11) fra CD heller, uten å måtte oppdatere spillet? Faens makkverk.

 

Edit2: jeg trengte visst ikke å oppdatere, kunne bare avbryte og la det være. Men skulle gjerne hatt en løsning på problemene.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...