Gå til innhold

Bli et Android-geni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe som ønsker en 20timer lang innføring i Android da?

Guiden er sikkert god den, men jeg tviler på at folk som ikke er veldig interessert i Android orker å se hele. De som er så interessert i de, kan nok det meste fra før av.

Skrevet

Er det noe som ønsker en 20timer lang innføring i Android da?

Guiden er sikkert god den, men jeg tviler på at folk som ikke er veldig interessert i Android orker å se hele. De som er så interessert i de, kan nok det meste fra før av.

Så du tror alle android-geniene der ute ble født med kunnskapen, og ikke startet noe sted?

Jeg er interessert, men har ikke fått satt meg helt inn i det enda, så disse filmene er jo toppen. .:]

Og såklart, sherlock, om folk ikke er interesserte så hopper de jo over tilbudet om 20 timer android opplæring.

• Liker 1
Skrevet

har brukt the new boston en del før. er faktisk utrolig flink å lære fra seg, og kan hjelpe på mye. men ville ikke brukt kun videoene som læringsmedia. men funker vel kanskje for noen.

Skrevet

har brukt the new boston en del før. er faktisk utrolig flink å lære fra seg, og kan hjelpe på mye. men ville ikke brukt kun videoene som læringsmedia. men funker vel kanskje for noen.

interessant, jeg skal kikke litt på disse

Skrevet

Har lært meg masse data fra TheNewBoston gjennom åra :)

men det er ikke han som har lagd disse videon, han har fått noen

andre til å gjøre det(myBringBack) :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skal se alle, må bare finne tid, har veldig lyst å lære meg å utvikle Android-apps og har allerede sett de 3 første og virker som en bra guide! :new_woot:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...