Gå til innhold

Varslingssystem pr dato over epost


Anbefalte innlegg

Offisiell To-Do liste (bare lag en du også om jeg glemmer noe):

 

Reply to: FERDIG

 

legge til ansatte og legge inn følgende parametere: Ansattnr (for intern bruk), epostadresse (til automatisert varselsending), fødselsdato (internt bruk), avdelingsnummer (internt). : Etter hva jeg forstår : FERDIG

 

- Etter fullført kompetanse er oppnådd/fornyet, må jeg kunne legge inn ny dato manuelt i systemet. Denne delen skal ikke automatiseres, da kompetansebevisene kommer fra flere hold, både på papir og elektronisk: FERDIG (?)

 

- Sorteringsmuligheter per avdelingsnummer mulig i lik form som excel kan gi meg en oversikt i dag?: Vet ikke om løsningen er god nok til dette enda, så: JOBBES PÅ

 

 

- Er det mulig med standardiserte maler på eposter for å forenkle arbeidet med å legge inn informasjonen fra excelarket? : JOBBES MED, plan: Macro aktivert excel ark

 

- I teksten som skal sendes så skal datoene kursene går ut ligge inne. Går det an å legge til parametere som regner ut disse datoene og legger den inn i en eventuell standard-mal?: Ingår i macro-excel

 

- Dersom jeg i fremtiden ikke skal gjøre denne jobben, så hadde det også vært fint å kunne endre "reply-to" funksjonen til den ansatte som eventuelt skal ta over denne oppgaven :): Alle innstillinger kan endres på: FERDIG

 

- Hvordan lagres tasks i programmet? Hvordan kan jeg dele informasjonen jeg legger inn i programmet med andre? Ser for meg å miste alt når bedriften skal oppgradere OS til W7 i høst...:Alleredet diskutert og konklusjon: FERDIG

Endret av kgau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...