Gå til innhold

Liverpool - United på Anfield. What to do?


AmonAmarth

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis lurte på å reise til Liverpool å se hjemmekampen mot Man.Utd.

 

Eneste problemet er at jeg er United-tilhenger, og da sier det selvfølgelig seg selv at jeg ikke vil sitte blandt en haug med snaublanke scousere og være ene og alene om å reise meg under det drøsset av United-scoringer som kommer til stygge blikk.

Min kamerat er Liverpool-fan, og er likedan uinteressert i det motsatte.

 

Satt på nøytral sone under en Charlton-kamp for mange herrens år siden, og har glemt hvordan det fungerer? Finnes det soner på stadion for to stakkarer fra Norge kan holde med hvert sitt lag uten å risikere grisebank?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotballreiser.no sier de selger billetter til nøytral sone på Anfield?

 

Hvor står det?

 

 

De billetter vi selger er hos hjemmepublikum, eller på nøytral sone. Vi vet ikke hvor på tribunen du får sitte, fordi vi får billettene 14 dager før kampen. Men du får ingen hindringer foran deg og skal kunne se hele banen.

 

http://www.fotballreiser-england.no/fotballturer/fotballbilletter-6-liverpool/

Lenke til kommentar

Fotballreiser.no sier de selger billetter til nøytral sone på Anfield?

 

Hvor står det?

 

 

De billetter vi selger er hos hjemmepublikum, eller på nøytral sone. Vi vet ikke hvor på tribunen du får sitte, fordi vi får billettene 14 dager før kampen. Men du får ingen hindringer foran deg og skal kunne se hele banen.

 

http://www.fotballreiser-england.no/fotballturer/fotballbilletter-6-liverpool/

 

Nøytral sone som beskrevet her er bortelagets plasser.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen nøytral sone på Anfield, nei. Sitter du ikke i den lille seksjonen for bortesupportere, så sitter du blant hjemmesupporterne. Dere kan med andre ord ikke sitte sammen uten å riskere "grisebank". :p Den som eventuelt sitter sammen med det andre lags supportere, bør nok te seg relativt diskret ved eventuelle mål.

 

En annen ting er at det er veldig vanskelig å få tak i billetter, har dere tenkt på det? Skal dere sitte med Liverpool-fansen, må begge to få seg medlemskap i klubben og deretter kjøpe billetter. Men alle Liverpool-kamper frem til jul utenom maks et par mindre kamper er allerede utsolgt, så det alternativet er borte. Jeg vet ikke hvordan det fungerer for bortesupportere av Man Utd, men sannsynligvis ganske likt Liverpools system; dere må ha en lojalitet til klubben i form at et visst antall bortekamper forrige sesong, noe jeg antar ingen av dere har. Det eneste alternativet for billetter blir dermed svartebørs, og da blir det grove priser på en kamp som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...