Gå til innhold

Ny TV. 40/42" LED-LCD Slim. Anbefalinger? Canal-digital kabel TV, PC bruk.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal flytte til tromsø og skal i den anledningen kjøpe en ny TV. Den skal være i størrelsen 40/42 tommer og skal brukes til TVtitting, XboX360 og film/serie-titting fra PC.

 

Den må være full HD og LED-LCD SLIM da den skal henges på veggen. Kommer mest sannsyneligvis til og ha en dekoder fra Canal-digital da det er dette som er installert i leilighetskomplekset.

 

Vil helst ha mest mulig for pengene. Har kikket litt selv rundt og funnet denne tven

Samsung 40" LED-TV UE40D5005

 

Noen meninger om denne tven eller muligens andre anbefalinger? Merke betyr ikke så mye men har gode erfaringer fra Samsung og toshiba.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en grei TV. Jeg hadde en slik en i en måned og solgte den videre fordi jeg fikk mer for den enn jeg betalte selv.

 

Et viktig poeng med 5005 og 5004 er at de ikke har 100hz. Det vil si at bildemotoren som skal konvertere fra 24hz til 100hz er superdårlig. Jeg foretrekker å ta av denne funksjonen uansett TV, men hvis det er viktig så ta å sjekk i en butikk. Dette vil ikke ha noe betydning hvis PCen gir 100hz signal.

 

Nå har jeg ikke testet den på konsoll og spill, men bildekvalitet og verdi for pengene så er den helt super! Vil anbefale å ta en titt på ue46d6325 som et alternativ. Koster dog 3000 mer, men med bedre bilde og 3D.

 

Legger til at den tar det meste av formater på minnepinne og HD hvis du kobler til med USB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...