Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Problemstillingen er følgende: Reiser en del i jobbsammenheng og har mer enn nok utstyr med meg som håndbagasje, derfor passer det dårlig å bruke national geographic bagen. I utgangspunktet trenger jeg bare en enkel bag som akkurat rommer kameraet med påmontert objektiv (og solblender) og batterigrep. Har 50D, batterigrep og planen er å kun bruke 24-105 objektivet på reise. Har vært innom japanphoto og div andre lokale butikker på utkikk etter denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=607307 Har uheldigvis ikke funnet den. I utgangspunktet virker den som et greit alternativ, da den også åpner den for at jeg også kan bruke 70-200 f4 objektivet. Er det noen som har erfaring med bagen ovenfor eller lignende ? Problemet ligger vel i batterigrepet som medfører ekstra bredde
Trondster Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 (endret) Hvis du kun skal ha et eneste objektiv av gangen er min anbefaling klar - Think Tank Digital Holster 40. Tar 5DmkII med grep og 24-70 med reversert solblender. Drar du opp glidelåsen blir den lenger og tar 70-200/2.8 med reversert solblender eller 24-70 med solblender riktig vei. Se mer hos Think Tank. Den er ikke "pen" som en NG-bag, men funksjonell så det holder! Er veldig glad i min. Med andre ord - god plass til 50D med grep + 24-105 og solblender, eventuelt i "lang" modus og 70-200/4. Endret 22. august 2011 av Trondster
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Flott! den ser bra ut den, takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå