Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

E-knapp og Caps Lock gjør det helt umulig å bruke tastaturet! Rask hjelp settes pris på


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som gjør det, men plutselig så sluttet e-knappen å funke. Jeg kan skrive langt og lenge så lenge jeg ikke bruker e-knappen for da begynner alt fra starten av igjen og setningene blir uforståelige. Altså, den blinkende tastestreken hopper til start. Samme gjelder Caps Lock, men denne blir i tillegg et 7-tall. Det er for det meste på Facebook og andre chat programmer problemet oppstår og det er helt sinnsykt frustrerende (dette skrives fra telefon siden tastaturet er umulig å bruke). Når jeg bruker e-knappen så hender det også at det scrolles nedover automatisk. Noen som kan helpe?

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hjelpe om du skriver hvilket tastatur du har. Men jeg vil anta at det er Logitech du har, siden mitt tastatur har en E-knapp og er Logitech.

 

Det du kan prøve er å bytte USB-port til tastaturet og se om det hjelper. Eventuelt så sletter du driveren og installerer den på nytt. Eller så kan du bare gi faen i hele driveren slik jeg har gjort, og ikke bruk E-knappen og alle de andre funksjonstastene.

 

Virker ikke noe av dette er det rimelig å anta at tastaturet er ødelagt.

Lenke til kommentar

Det kan hjelpe om du skriver hvilket tastatur du har. Men jeg vil anta at det er Logitech du har, siden mitt tastatur har en E-knapp og er Logitech.

 

Det du kan prøve er å bytte USB-port til tastaturet og se om det hjelper. Eventuelt så sletter du driveren og installerer den på nytt. Eller så kan du bare gi faen i hele driveren slik jeg har gjort, og ikke bruk E-knappen og alle de andre funksjonstastene.

 

Virker ikke noe av dette er det rimelig å anta at tastaturet er ødelagt.

 

Åja, nei. Dette er standard keyboard til Alienware m17x og tastene virker jo, bare ikke som de skal. Er sikker på at det er jeg som har trykket på noe jeg ikke burde trykket på. Num Lock-tasten fungerer også plutselig som en D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...