Gå til innhold

BK: Nøtteportrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javisst er denne vakker! Bra nærbilde av denne sjarmerende krabaten! Fint utsnitt, flott lys og ikke minst skarpt dette! Bra jobba! Vet ikke om noe som jeg ville hatt annerledes her, bortsett fra at du kanskje har flere bilder med mer av selve kroppen også, som vi kanskje får se! ;)

 

Spesielt artig å se for meg som bor i Ekornbakken....., men dessverre så forsvant disse krabatene med utbygningen her. Før krydde det av de! Ser en sjelden gang ekorn i skogen rett bak huset vårt, men det er faktisk så sjeldent som ca. 1 gang annethvert år.... :(

 

En 5èr fra meg på dette sjarmerende bildet! :)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Et fint nøttelitenportrett, jeg har selv hatt gleden av å fyre løs på en slik en flere ganger i sommer. Om jeg skal pirke på noe så synes jeg lyset ble litt sterkt på venstre side av ansiktet og det gjør at øyet ikke blir optimalt. Men det er ikke så lett å gjøre noe annerledes når man skal fotografere slike små skapninger som raskt flytter på seg. Fargene er gode og skarpheten likeså

Lenke til kommentar

Et fint nøttelitenportrett, jeg har selv hatt gleden av å fyre løs på en slik en flere ganger i sommer. Om jeg skal pirke på noe så synes jeg lyset ble litt sterkt på venstre side av ansiktet og det gjør at øyet ikke blir optimalt. Men det er ikke så lett å gjøre noe annerledes når man skal fotografere slike små skapninger som raskt flytter på seg. Fargene er gode og skarpheten likeså

Er faktisk litt usikker på om det er lyset som gjør øyet noe merkelig, da jeg har kikket gjennom de andre bildene jeg tok og de ser akkurat likt ut. Mulig den her en skade? Ikke vet jeg. Takk for kommentaren Eva. :)

Lenke til kommentar

Nydelig fanga - flott skarphet, liker komp og lys også veldig godt. De svake innslagene av blått i bakgrunnen tilfører en fin friskhet til helheten. Finner ingenting jeg ville hatt anderledes her. :)

Syns forresten også det ser ut som en skade på det ene øyet - en slags hinne..?

Det er en hinne på øyet, om det er en skade vet jeg ikke. Det andre øyet ser helt normalt ut på resten av bildene jeg tok. Takk for hyggelig kommentar Astrid. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...