Gå til innhold

Taktikker i CM4???


Anbefalte innlegg

Sittet og spillt CM4 siden det kom på markedet nå, og jeg jeg skal ærlig innrømme at det tok en god porsjon tid å finne en taktikk som virkelig lagde vei i vellinga. Men nå har jeg nå engang funnet ut, med prøving å feiling, at en 4-1-3-2 formasjon hvor nesten hver eneste spiller får egne "oppsett" denger det meste.

Med ManU ga jeg meg etter 2 sesongre etter å ha vunnet alt som vinnes kan, og nå ser det ut til at jeg er i ferd med å gjøre det samme med Soton(!!!) (Leder iallfall m 8 poeng etter 2o kamper... :shrug: )

MEN: Så til det jeg lurer litt på:

Noen som sitter på noen andre bra formasjoner?? Er det egentlig noe annet som fungerer bra i det hele tatt??? :o Personlig fikk jeg ikke til en skit før jeg greide å smekke sammen den jeg spiller m nå...

 

BTW: Gleder meg itl PL og CL i år... ManU er kvitt primadonnaen Becks og er klar til å ta rubbet!! :woot::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor går du ikke bare på thedugout eller cm4rums.com??? Der ligger alle taktikker, spillere, treningsopplegg, ol som du kan drømme om... Men ikke si der at du har spillt med Man U, for da blir du mobbet... Ingen der gidder å spille med noen klubber som ligger over 2.div...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...