Papirpose Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Hadde en PC her med et Chieftec PSU på 370W. PC'n hadde stått avslått hele natta. Så snubla jeg i strømledningen (ikkeno dramatisk, den bare datt ut). Stappa i ledningen igjen, og poff! En skikkelig nasty lukt fyller rommet, og sikringen (i huset) ryker. PC'en var fortsatt skrudd av da dette skjedde. Og ja, den røde bryteren stod på 230V. Hva i all verden? :o
Ben Dover Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Funket den etterpå ? Høres ut som om den røk "uahengig" av ledningen Retur -->
MR_T Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 tja du lærte å ikke la ledninger henge å slenge. 2 med mindre høvding folkene er snille så blir ikke den dekt av garanti. 3 kunne du ta bilde? hmm lurer på om noen her har mere lednings rot eg meg i stua. gleder meg til ALT blir trådløst
Papirpose Skrevet 5. august 2003 Forfatter Skrevet 5. august 2003 Det kan umulig ha noe med at jeg snubla i den å gjøre. Den ble bare nappa ut, akkurat som om man skulle brukt hånda. Ikke det at jeg fortviler - den var gratis. Bare lurer på hva i all verden som skjedde med den Den ser forsåvidt helt ok ut, både utenpå og inni. Men det kom illeluktende røyk fra den, så jeg hakke prøvd den no mer.
fUsiOn Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Kan hende det ble noe ødelagt når du snubla i ledningen da, blir jo dratt ut rimelig raskt og hardt..
sofTest Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Tipper at strømledningen har fått seg en strekk, slik at ledere har kortsluttet. Om PSU'en ikke har sikring, så kan dette dra med seg PSU'en. Du kan jo prøve med en annen strømledning. Hadde i alle fall ikke brukt den gamle strømledningen til en eventuell ny PSU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå