Articzz Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 er du vegiterianer eller er det mulig og få lurt inn ett kjøttstykke. altidd hatt lyst til og prøve denne
€uropa Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Vel, i kveld sjarmerte jeg jente etter jente i senk ved å sitte på en disk benk da folk begynte å dra hjem. Jeg tok noen av dem i hånda, strøk dem på armen og sa "det vaqr synd vi ikke rakk å bli bedre kjent i kveld da," fæør vi avtalte å møtes igjen på en fest om en uke. Det fungerte som bare rakker'n.
carpsdi Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Skrevet 24. desember 2011 Vel, i kveld sjarmerte jeg jente etter jente i senk ved å sitte på en disk benk da folk begynte å dra hjem. Jeg tok noen av dem i hånda, strøk dem på armen og sa "det vaqr synd vi ikke rakk å bli bedre kjent i kveld da," fæør vi avtalte å møtes igjen på en fest om en uke. Det fungerte som bare rakker'n. Hørtes bra ut! Men definer "strøk dem på armen".. haha 1
Articzz Skrevet 17. januar 2012 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Mann: vil du hjem og sjå på haren min? kvinne:har du hare? mann: javisst, en knallhare! funker best med stavanger dialekt Endret 17. januar 2012 av Articzz
HannahMedTanna Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 "Hvis du var en buse ville jeg plukket deg først" , neida har generelt ikke troen på sjekkereplikker, begynner gjerne med hei...
carpsdi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Skrevet 18. januar 2012 Mann: vil du hjem og sjå på haren min? kvinne:har du hare? mann: javisst, en knallhare! funker best med stavanger dialekt Skarre r-en min er best 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå