Gå til innhold

Hvor stort behov er det egentlig for MMS?


Anbefalte innlegg

Teleselskapene forsøker i sommer å skape et kunstig behov for oss til å sende mms mld til hverandre. Selv har jeg benyttet meg flittig av dette, men mest fordi det er en gratis mulighet til å sende tekstmeldinger til bekjente jeg veit har mms tlf. Selv har jeg aldri forsøkt å sende mms til noen jeg ikke visste hadde mms tlf. En grunn for at jeg ikke finner mer nytte ved mms er kanskje at jeg ikke har kamera på mobilen ? Derfor lurte jeg litt på dere andres erfaringer med mms, særlig dere som har kamera på mobilen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NN7wWQ

Har ikke hatt noet seriøst behov for å sende mms nei. Det er nå greit å få lagt med et bilde til det du skal sende også da. Men bruker nok MMS mest til tekstmeldinger.

 

Men siden jeg er så heldig å være eier av en T610 med kamera så er det kjempe gøyt å sende mms med bilder jeg tar =) Da får du faktisk utviklet et behov, ikke livsviktig et, men akkurat som at du liker å sende en sms om hva som skjer, så er det jo enda bedre å sende med et bilde. (de sier jo mer enn tuse ord ;) )

Lenke til kommentar

Tror neppe det er særlig nødvendig for noen, men morroa er absolutt tilstede synes ihvertfall jeg. Å kunne ta et bilde hvorsomhelt og sende det til en annen, og i tilegg kunne ha 1000 tegn med tekst er meget fint, spesielt når det er gratis :) Hvor mye jeg kommer til å sende mms når det ikke er gratis lenger vet jeg ikke, noen få i uka kanskje. Men fler og fler får fargeskjerm- og kameramobiler så mms slår nok ann etterhvert :)

Lenke til kommentar

Hvis alle telefoner hadde hatt kamera hadde det kanskje vært litt artig...

Men før alle har det, er sikker UMTS kommet eller noe slikt. Men telenor og netcom nekter vel å tilby nye tjenester før de har melket MMS til 5 kroner maksimalt.

 

Jeg har bare 3 personer i telefonboken som jeg vet kan motta MMS :roll: (Du er en av dem caramba - bjarne-tv også. Den siste er min bror).

 

De andre har enten telefon som ikke støtter det, eller telefon som støtter det, men som ikke er satt opp skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...