Gå til innhold

Bærbar gamer - helst under 9000 kr


NilsiT

Anbefalte innlegg

Hei, jeg begynner å bli gal her i militæret, har ofte mye tid på vakt hvor jeg kunne brukt tid på å game, men har ikke laptop. Jeg er egentlig ikke interessert i å kjøpe laptop da jeg synes det er mye billigere å kjøpe en god stasjonær gamer. Jeg synes egentlig at 9000 kroner også er for mye, men jeg har lyst å kunne ha litt mer enn minimal grafikk. Første pri er vel world of tanks, medal of honor ....(taliban), battlefield bc2, etc.

 

Hva er det der ute å anbefale? Hadde først tenkt å gå for Kunshan P150, men det er litt ventetid tydeligvis, og jeg skal bare være i militæret ut året. Vil ha den snarest mulig:P

 

Hva tenkes det om denne?

http://www.spaceworld.no/baerbar-pc/baerbar-pc/asus-g-series/asus-g53sx-15-6-full-hd-geforce-gtx-560m-core-i5-2410m-6gb-ram-750gb-hdd-dvd-rw-kamera-bt-w7h/

 

Var bare et eksempel, men ser den har gtx560m som er et greit solid skjermkort?

Og forresten, hvordan er de bærbare cpu'ene?

 

Hva tenker dere, hva ville dere gjort, om dere skulle ha en bærbar gamer som dere kun ville ha for 4 måneder i militæret med MYE kjedsomhet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2135415

Tråd med noenlunde samme krav.

 

Angående CPU i bærbar så skal det sies at i5 og i7 har omtrent den samme ytelsen i spill.

Sammenlikning av diverse CPUer i bærbare.

Prosessor er som regel ikke den begrensende faktoren i spill på bærbar, det er grafikkortet.

 

ASUS G53SW vil kunne kjøre helt nye spill på bra grafikk i minst 4 måneder fremover :)

Denne prisen på denne laptopen vil gi deg mye mer for pengene enn den du har foreslått.

Endret av Slettet+2135415
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415

Finnes verre utseende på gaming-laptops for å være ærlig.

Alienware og MSI(gaming) synes jeg personlig er ganske forferdelige.

 

Får ikke noe bedre look med så bra hardware, for den prisen.

Du kan trøste deg med at luftingen på G53 visstnok er veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...