Gå til innhold

Hvordan mobil burde jeg kjøpe?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Hei. Har hatt en 3310 i snart tre år, og det er på tide med nytt.

Har noen å velge mellom:

 

* Nokia 5100

* Nokia 6610

* Nokia 7250i

 

Synes alle ser fine ut, og vil gjerne ha med polyfoniske ringetoner.

Noen som har en av disse og kan anbefale en av dem?

 

Klem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha skikkelig polytoner, holder du deg unna nokia ;)

 

5110 vet jeg ikke mye om, men jeg vet at 7250i er 6610 med kamera. Helt grei telefon, men uten de helt store "wow" opplevelsene som symbiantelefonene gir :)

 

Og hadde du tatt deg tid til å sjekke litt lenger ned på siden, hadde du funnet denne posten Bruk søkefunksjonene på forumet. Det er så mange like innlegg her nå, blir småirritert! (sent på kvelden, og jeg er sulten :evil: )

Lenke til kommentar
hva er en symbian tlf..?

 

Telefoner som bruker symbian operativsystem. Nokia 3650/7650, Sony Ericsson P800, (og Siemens SX1 og Nokia 6600 når de kommer på markedet).

 

Men jeg lurer på om ikke T610 kanskje passer bedre for deg.. :wink: Av de Nokia modellene er det vel 7250i som burde være mest aktuell.

Lenke til kommentar
glemte å nevne at jeg vil ha en nokia..skjønner ikke de andre

 

Hvis du ikke skjønner andre mobiler er det på tide at du burde prøve å lære noe nytt. Før hadde mange mobiler klumpete menyer, men nesten alle ny mobiler (og ikke bare nokia!) har enkle menyer som man lærer seg fort.

 

Og uansett, hvis du ikke har planlagt å bare ha denne telefonen i en uke eller no så har du jo god nok tid til å lære deg menyene.

 

Nokia har mange feil, og gir utrolig lite for pengene (lite for pengene gjelder spesielt 7250i som koster nesten 5 tusen, men er dårligere på mange punkter enn SonyEricsson T610 som koster ca 3 og et halv tusen).

 

Prøv noe annet enn nokia!

Lenke til kommentar
Gjest mafister
glemte å nevne at jeg vil ha en nokia..skjønner ikke de andre

 

Hvis du ikke skjønner andre mobiler er det på tide at du burde prøve å lære noe nytt. Før hadde mange mobiler klumpete menyer, men nesten alle ny mobiler (og ikke bare nokia!) har enkle menyer som man lærer seg fort.

 

Og uansett, hvis du ikke har planlagt å bare ha denne telefonen i en uke eller no så har du jo god nok tid til å lære deg menyene.

 

Nokia har mange feil, og gir utrolig lite for pengene (lite for pengene gjelder spesielt 7250i som koster nesten 5 tusen, men er dårligere på mange punkter enn SonyEricsson T610 som koster ca 3 og et halv tusen).

 

Prøv noe annet enn nokia!

 

Du må innrømme at Nokia har en enkel meny. Noen av disse andre kan være skikkelig kronglete. Jeg skjønner det jo, men synes ikke det er så gøy å bruke en halvtime på og sende en melding. Greit at Nokia har et fjortispreg over seg, men den er jo bra. Jeg tror ikke jeg kjøper 7250i for å si det sånn. Vet ikke helt hva det blir til :shrug:

Lenke til kommentar

Jaja, jeg er helt enig i at Nokia har enkel meny. Men de fleste moderne telefoner har enkle, men uvante, menyer. SonyEricssons mobiler har det, Samsungs mobiler har det, og Siemens har det, som jeg har erfart. Det tar litt tid å venne seg til dem, men menyene funker bra, og har ofte mye klokere løsninger enn nokia som de siste årene bare har byttet ut ikonene i menyene.

 

I dag ble Siemens ST55 lansert, dette er kanskje en fin mobil for deg? Spesifikasjonene dens er på noen måter like T610 sine, men den har bedre skjerm, bedre kamera og er bittelitt lettere. Jeg anbefaler deg å ta en kikk på den mobilen :)

Lenke til kommentar

Hun sa hun ville ha Nokia, why fight it? Jeg holder meg også til merker jeg har god erfaring med, ingen vitsi å la det gli ut om man er fornøyd vel.

Kan godt hende det er litt å spare på andre merker, men det er ikke sikkert man liker det man får og alt må læres på nytt.

 

Er mange mobiler jeg kunne ha tenkt meg, men tenker alltid 2 ting, hva trenger jeg og hva har jeg råd til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...