Gå til innhold

EU [H] - PvP realm, noen tips? :)


Anbefalte innlegg

Som tittelen forteller, ser jeg etter en europeisk PvP realm å migrere til. Jeg skal spille Horde.

 

Hva ser jeg etter?

- God balanse i antall Alliance/Horde spillere på realmen. Behøver ikke være 50/50, men det må være god aktivitet på begge sider.

- Gode muligheter for PvP guilds, finne arena partnere, stabile rated (guild) team osv. Orker ikke en realm med kun 3-4 PvP guilds. Det må være litt større "marked".

- Helst ikke login queue eller mye server latency.

 

Jeg har notert meg Stormscale, Twisting Nether og Kazzak. Jeg er også interessert i tips om evt hvilken av disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
- God balanse i antall Alliance/Horde spillere på realmen. Behøver ikke være 50/50, men det må være god aktivitet på begge sider.

Det er ikke så relevant hvordan balansen er på realm i forhold til PVP, går jo på battlegroups til syvende og sist.

 

Ellers så har jeg ingenting godt å si om horde og battlegroup Misery, mao Kazzak er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Beste horde PvP-serveren er Stormscale, uten tvil, ja. Men horde/alliance-balansen er helt latterlig. World PvP eksisterer rett og slett ikke. Har hørt i guildchat at det bare er ett seriøst raidguild på alliancesiden. Ta dette med en klype salt though, er ikke 100% sikker.

 

Gjorde ett kjapt søk -

 

Total Alliance: 1,541 - 7%

 

Total Horde: 20,333 - 93%

 

A to H Ratio: 1 : 13.2

 

Activity Ratio: 1 : 5.9

 

13 : 58*

 

* Number of entries in last 30 days

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...