Tokke Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Tom. Billede: "Stupetårnet" Hvilke styrker ser jeg i billedet? God kompositions-ide med udsyn til højre, God leg med linjer og felter. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? De 2 gelendere der går ind over trappen dæmper og forvirrer udtrykket noget.. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Et par yderligere optagelser kunne måske give flere vinkler at vælge mellem. Ville måske forsøge et crop foroven, således at de øverste tværgående stænger fjernes. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Kreativ leg med linjer og felter Omsat til Digit score: 3 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 4 Håndtering af teknik 3 Personlig subjektiv vurdering 3 Samlet score
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Websters har gitt en meget fyldig kritikk/vurdering. Slutter meg til den.
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Tom. ... snip ... Takk for en grundig analyse og for en godt gjennomført temadag.
Anbefalte innlegg