Gå til innhold

Hjelp til å lage logo/webdesign/side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt vanskelig når du sletta tråden, jeg fikk opp melding istad at jeg ikke fikk tilgang til den og nå er den borte..

vil du ha screen av det også eller?

skjønner ikke hvorfor du ikke tror på meg, hadde jeg ikke sendt pm'n kunne jeg vel bare sagt det som var at jeg ikke sendte den? ...

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det beste er at du gir dette et godt forsøk selv (det finnes en haug av lettlærte bøker og nettsider om emnet).

Det blir nok mye lettere å få hjelp om konkrete problemstillinger enn å faktisk be noen om å produsere en komplett profil til deg (som er ganske tidkrevende).

Jeg synes nesten det er litt på kanten til frekt å be noen ukjente om å produsere dette gratis (folk bruker jo faktisk mye tid og penger på utdanne seg i emnner), men kanskje du kan finne en måte å gjøre en byttehandel på?

 

Jeg hadde nok ikke bedt en ukjent fotograf (utdannet eller ei) ta familiebilder av hele gjengen, gratis. (og det hadde nok tatt langt mindre tid enn å produsere en nettside og logo)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

mange fotografer tar faktisk noen bilder gratis, dette kalles TFP (time for print/pictures), og man får da bilder gratis mot at fotografen får trening/portfolio-materiale

 

Et par bilder her og der er helt sikkert greit, men om jeg ba en ukjent fotograf (f.eks en på forumet) ta bildene til bryllupet mitt (fra kirken om morgenen til slutten av festen), inkludert etterbehandling og levering, gratis, så tror jeg det hadde blitt en annen tone.

Arbeidsmengden er nøkkelordet her.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar
litt vanskelig når du sletta tråden, jeg fikk opp melding istad at jeg ikke fikk tilgang til den og nå er den borte..

vil du ha screen av det også eller?

skjønner ikke hvorfor du ikke tror på meg, hadde jeg ikke sendt pm'n kunne jeg vel bare sagt det som var at jeg ikke sendte den? ...

 

Det var fordi jeg hadde blokkert deg - jeg har åpnet den igjen nå slik at du kan ta skjermbilde av tråden og med den PM'en. Tror og tror fru blom - det er vel nettopp for at jeg også kan tro det kan være feil av og til med PM at jeg vil at du skal ta skjermdump av at du har sendt den. Er det en feil, så kan da forumledelse se på saken og se om de kan gjøre noe med det, slik at andre ikke får samme feil.

 

 

Jeg synes nesten det er litt på kanten til frekt å be noen ukjente om å produsere dette gratis

 

Han spør jo bare. Er det en 'proff' som gjør det gratis, så er dette sikkert under forutsetning av at dette kan vises under portfolio til denne. Ellers er det hjelp fra noen som har litt erfaring og kan hjelpe til litt. Det er ikke verre enn at folk spør om hjelp her på forumet og får denne hjelpen. F.eks til nettverk, istedet for å på 'proffe' IT folk til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Jeg synes nesten det er litt på kanten til frekt å be noen ukjente om å produsere dette gratis

 

Han spør jo bare. Er det en 'proff' som gjør det gratis, så er dette sikkert under forutsetning av at dette kan vises under portfolio til denne. Ellers er det hjelp fra noen som har litt erfaring og kan hjelpe til litt. Det er ikke verre enn at folk spør om hjelp her på forumet og får denne hjelpen. F.eks til nettverk, istedet for å på 'proffe' IT folk til å gjøre det.

 

Det er ingenting galt i å spør, men han må da tåle svaret også.

Jeg prøver jo bare å være konstruktiv, men ærlig.

 

Jeg er enig at det er helt OK å be om litt hjelp og veiledning fra de som har mer erfaring, men å be noen produsere nettside og logo, er litt mye å be om (proff eller ei).

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

...

og please folkens : kan dere ikke slutte å si "ingen gjør jobben gratis", kan dere ikke heller la de som vurderer det heller poste i tråden? slipper man å fylle opp tråden med unødvendig piss

 

Jeg sier ikke at ingen gjør jobben gratis, men at det er litt mye å forvente. Du får sikkert noe gratis, men kvaliteten er også deretter.

Jeg prøvde å hinte til at det sikkert er mulig for noen å gjøre en byttehandel eller at du kan gjøre en innsats selv, men det ser ut at alt som ikke er gratis har gått deg hus forbi.

 

Det at du kaller det jeg prøver å beskrive (yrkesstolthet) for unødvendig piss, er direkte provoserende og jeg er overrasket av at noe slikt kommer ut av en fotograf (som ofte må sloss for både arbeid og betaling).

Endret av Itspersonal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Makan til tull... Det er få som gidder å arbeide gratis her i verden. Du har allerede fått hjelp, og en pekepinn på hva du kan gjøre for å få dette opp. Du har jo vært over den værste kneika, nemlig installasjonen av WP. Nå trenger du bare å finne en passende theme, og om du leiter litt rundt i admin-systemet til wordpress kan du også søke etter themes direkte og installere dem rett inn. Lettere blir det nesten ikke.

 

Å begynne å surve fordi folk ikke gidder å bruke tid på dette er bare tull. Hvis jeg skulle ha gjort det for deg, ville jeg kanskje brukt 2-5t totalt på å få alt oppe og gå, etter dine ønsker.

 

Har du råd til EOS 5D, har du sikkert 1000kr å avse til en her inne for å sette opp alt, eller?

Lenke til kommentar

Makan til tull... Det er få som gidder å arbeide gratis her i verden. Du har allerede fått hjelp, og en pekepinn på hva du kan gjøre for å få dette opp. Du har jo vært over den værste kneika, nemlig installasjonen av WP. Nå trenger du bare å finne en passende theme, og om du leiter litt rundt i admin-systemet til wordpress kan du også søke etter themes direkte og installere dem rett inn. Lettere blir det nesten ikke.

 

Å begynne å surve fordi folk ikke gidder å bruke tid på dette er bare tull. Hvis jeg skulle ha gjort det for deg, ville jeg kanskje brukt 2-5t totalt på å få alt oppe og gå, etter dine ønsker.

 

Har du råd til EOS 5D, har du sikkert 1000kr å avse til en her inne for å sette opp alt, eller?

 

Enig =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...