Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Et velkomponert og flott bilde, liker lyset godt her. Mulig veien til V. blir noe midtstilt. Du nevner det med mennsker som går i veien, vi fotografer burde hatt en dag i uken som bare var vår, da vi hadde alle severdighetene for oss selv. De andre kunne jo gått på kino frk. God søndag.
Krismeko Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 God tittel som passer godt til bildet. Fin komp, lys og farger:)
Tokke Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen thoar. Billede: "aftenro" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fine mættede aftenfarver/-lys. Gode skyggevirkninger. God rolig og klar himmel der forbinder til en dejlig sommeraften. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt urolig komposition. Hvad er dit fokuspunkt? I kompositionen bliver fokuspunktet her let til at være en mørk granitklods/gelænder i skygge, som er lidt svær at se udenom. Midtstilt horisont. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? I optagelsen at gøre kigget til figurerne i baggrunden eller den flotte solbelyste trappe til dit fokuspunkt med de øvrige elementer som ramme. Du kan opnå lidt af dette med et lille crop foroven og et større i højre side frem til nr. 2 busk. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Et billede taget på en dejlig sommeraften, hvor farver og stemning sætter fantasien i gang - har jo været megen regn i sommer... Omsat til Digit score: 4 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 3 Håndtering af teknik 3 Personlig subjektiv vurdering 3 Samlet score
thoar Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Velkomponert i flott lys og fargetoner. Takk for hyggelig kommentar
thoar Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen thoar. Billede: "aftenro" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fine mættede aftenfarver/-lys. Gode skyggevirkninger. God rolig og klar himmel der forbinder til en dejlig sommeraften. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt urolig komposition. Hvad er dit fokuspunkt? I kompositionen bliver fokuspunktet her let til at være en mørk granitklods/gelænder i skygge, som er lidt svær at se udenom. Midtstilt horisont. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? I optagelsen at gøre kigget til figurerne i baggrunden eller den flotte solbelyste trappe til dit fokuspunkt med de øvrige elementer som ramme. Du kan opnå lidt af dette med et lille crop foroven og et større i højre side frem til nr. 2 busk. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Et billede taget på en dejlig sommeraften, hvor farver og stemning sætter fantasien i gang - har jo været megen regn i sommer... Omsat til Digit score: 4 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 3 Håndtering af teknik 3 Personlig subjektiv vurdering 3 Samlet score takker for konstruktiv kommentarer. Vet sannelig ikke hvor fokus var her jeg ellers så er jeg enig i meget av det du sier. tenkte selv før jeg la ut billed å croppe det ved høyre side som du sier. ser at det nå ville vært korrekt. og ja. det har vært meget regn denne sommer desverre. Velkomponert i flott lys og fargetoner. Takk for det En flott komposisjon! Takker God tittel som passer godt til bildet. Fin komp, lys og farger:) Takk for kommentar Et velkomponert og flott bilde, liker lyset godt her. Mulig veien til V. blir noe midtstilt. Du nevner det med mennsker som går i veien, vi fotografer burde hatt en dag i uken som bare var vår, da vi hadde alle severdighetene for oss selv. De andre kunne jo gått på kino frk. God søndag. Takker for det ja mange motiver blir nok tilside satt da det ofte er mange mennesker som forstyrrer.... men da sier man takk til photoshop og dens magi
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Ville bare logge meg på å si at jeg likte bildet ditt utrolig godt. Flott komposisjon og perfekt aftenlys for dette motivet:)
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Ville flyttet meg et par meter til venstre før jeg tok bildet for å få en bedre komp.Trappen på venstre siden blir litt sånn halvveis, burde vært mer eller mindre av den. Ville ikke kuttet på høyresiden. Flott eksponering, skarpt, fine farger.
Anbefalte innlegg