Gå til innhold

[Løst] Bruk av amp til Beats by Dr. Dre Pro?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

For en uke siden kjøpte jeg headsettet Beats by Dr. Dre Pro. Hadde i tankene å bruke det med mobil og vanlig bærbar pc.

 

Jeg hadde i forkant lest en hel del om hvor god bass de skulle ha, og dette var vel den største grunnen for at jeg gikk for dem.

 

Men, da jeg prøvde dem i telefonen min (Samsung Galaxy S) fikk jeg ikke akkurat samme inntrykket av bassmengden som mange anmeldere der ute fikk. Prøvde dem og i en litt eldre bærbar pc, men samme tingen der. Ble ikke helt blåst av banen av basstrykket, for å si det sånn...

 

Så, til dere som har disse hodetelefonene, eller vet en del om dem: skal det være sånn, eller er det lurt av meg å kjøpe en forsterker? Burde jeg kanskje heller kjøpe en ny mp3 spiller(som iPod Touch)?

 

På forhånd takk ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir ikke noe bedre med en iPod hvertfall.

 

Last ned PowerAmp fra Android Market og bruk equalizeren der til du har lyden slik du vil ha den.

 

Hvilke musikkfiler du bruker kan også ha noe å si, bruk minst 320kb/s mp3 eller flac for best mulig resultat.

 

Bruker du Spotify så er du stuck med dårlig lydkvalitet, men sett den hvertfall på high bitrate så du får mest mulig ut av den.

 

EDIT: Trodde det var snakk om Studio Beatsa, men var hvist Pro. Disse er da ikke laget for bruk av mobiltelefoner/mp3 spillere, mtp. at de krever forsterker. Hvis du kan, bruk returrett og bytt til Studio som har innebygget forsterker.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Rekker dessverre ikke å levere dem tilbake før angrerettsfristen er ute... Vil i allefall sjekke med en iPod først, før jeg evt. selger dem på finn.no =)

 

 

EDIT:

Installerte Voodoo sound control fra Android Market. Trekker tilbake alt jeg har sagt om at headsettet ikke har nok bass. Problemet er så og si ikkeeksisterende lenger : D

Endret av sv1_3ivind
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...