Gå til innhold

[Løst] Dropbox-problemer


DBM

Anbefalte innlegg

Jeg lastet opp et bilde til Dropbox på telefonen, og bildet ble successfully uploaded.

 

Jeg ser også bildet i lista over filene mine i Dropbox når jeg er på telefonen. Men fila dukker ikke opp på dataen.

 

Dataen har naturligvis nettilgang. Har brukt Dropbox på denne måten flere ganger, men av og til dukker ikke fila opp på dataen med det første.

 

Har prøvd høyreklikk og oppdatér, og gått inn i Dropbox-mappa på nytt. Hva kan problemet være?

 

Edit: logget inn på Dropbox-siden, og fila ligger der også. Er nesten et kvarter siden jeg lastet opp.

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det pleier ikke å ta tid. Prøvd å legge til en annen liten fil for å se om den vil bli lagt riktig i boksen? Og har du prøvd omvendt? Fra data til telefon altså. Bare for å se om det virker altså.

Jeg vet at ved store filer, så kan det ta litt tid etter den ble opplastet, til den blir tilgjengelig for andre enheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at dataen er helt med på overføringene. Jeg la en bildefil i Dropbox-mappa på dataen, og den dukker verken opp på telefonen eller på Dropbox-kontoen min på Dropbox.com.

 

Er det ingen som vet hvor feilen kan ligge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...