Gå til innhold

Digg rockemusikk!


Intellektro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BJM er ganske kule, men diskografien deres er så uoversiktlig at det er vanskelig å høre på annet en samlealbum. Platene deres er ikke så sterke, men på flere enkeltsanger opplever man virkelig grasroten av rock, kraftig inspirert av 60-tallet. Klassisk band! Det var en mektig opplevelse å se dem spille live.

 

Et av mine absolutt favoritt live-kutt, fra Tepid Peppermint Wonderland. Forøvrig en veldig bra samleskive som har det mest essensielle av BJM.

 

Endret av Badering
Lenke til kommentar

BJM er ganske kule, men diskografien deres er så uoversiktlig at det er vanskelig å høre på annet en samlealbum. Platene deres er ikke så sterke, men på flere enkeltsanger opplever man virkelig grasroten av rock, kraftig inspirert av 60-tallet. Klassisk band! Det var en mektig opplevelse å se dem spille live.

 

Et av mine absolutt favoritt live-kutt, fra Tepid Peppermint Wonderland. Forøvrig en veldig bra samleskive som har det mest essensielle av BJM.

 

 

SATAN! Sett dem live? Hvor?! :dribble:

 

Enig med deg. Mye brokete i arkivene deres. Et par stikker seg ut som fantastiske, men så er det også mange som ansiktsløst havner i en grøtete masse av "helt ok, men ikke noe jeg setter på hvis jeg virkelig skal digge..."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...