Gå til innhold

Desire HD, skjermen er død


Anbefalte innlegg

Telefonen var i en lomme i et ekstremt regnvær her om dagen, og tok kvelden.

 

Problemet nå er at telefonen starter, batteriet lader, og jeg kan til og med motta samtaler - men skjermen er helt svart.

 

Noen som har noen idé om hva jeg kan gjøre? Har prøvd å ha telefonen i stekeovnen for å tørke, og den ligger for øyeblikket på varmekablene på badet.. Kan nevnes at fuktindikatoren på batteriet ikke er løst ut, men ettersom den tok kvelden etter den ekstreme regnskuren på østlandet her om dagen, regner jeg med at det er dette som er årsaken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Dette kan være skjermen som har tatt kvelden viss alt ser ut til å fungere untatt skjermen.

Kan ha kommet vann inn i selve LCD'en, opplevd dette 2 ganger før.

 

 

Ja, må jo kun være skjermen det har skjedd noe med. Men det jeg har oppdaget, er at fuktutløseren på batteriet (vet ikke om det er fler?) IKKE har blitt utløst.. Kan det rett og slett ha vært tilfeldig det med været, og at det er en feil med telefonen? Vurderer å levere inn på reklamasjon..

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å sende den inn påæ reklamasjon, men ikke nevn noe om at den har blitt fuktskadet.

Det jeg vil tru at fuktutløseren kun har med batteriet å gjøre og ikke skjermen, dypper du batteriet i ett glass med vann vil den nok slå ut men i regnevær er det jo deksler og skjerm som tar første vansspruten.

Prøv å send den inn, er jo verdt ett forsøk.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å sende den inn påæ reklamasjon, men ikke nevn noe om at den har blitt fuktskadet.

Det jeg vil tru at fuktutløseren kun har med batteriet å gjøre og ikke skjermen, dypper du batteriet i ett glass med vann vil den nok slå ut men i regnevær er det jo deksler og skjerm som tar første vansspruten.

Prøv å send den inn, er jo verdt ett forsøk.

 

Ja sant, men mener å tro at fuktutløseren skal være så følsom at den vil slå ut med en gang det er påvist fukt i telefonen i det hele tatt, er jo slik verkstedene kan påvise nettopp fukt. Kommer nok til å ende med forsøk på reklamasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...