Gå til innhold

BK: Sommer i vår!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig vær over hele fjøla ser det ut til. Kan jo minne om en tidlig sommer dette. Komposisjonen din er bra, der du får strandas kurve ti lå lede blikket mot dens gjester. Vårfargene er også fine. Orginalen avslører et litt kornete uttrykk. Kanskje en omgang despeckel og etterpå litt oppskarping. :)

Lenke til kommentar

Hei. Uffda, har dere ikke hatt sommer i år? Hvis det er noen trøst så var det 12 grader her i østfold i dag.

Men,så til bildet ditt. Det er et pent bilde dette. Liker det veldig godt.:-)

 

TAkker Hortensia!

Ikke noe badevær ennå, så da er det ikke skikkelig sommer slik vi ønsker... Er vel bare lenger nord at de har hatt noe som ligner sommer vil eg tru.. :roll:

Lenke til kommentar

Dårlig vær over hele fjøla ser det ut til. Kan jo minne om en tidlig sommer dette. Komposisjonen din er bra, der du får strandas kurve ti lå lede blikket mot dens gjester. Vårfargene er også fine. Orginalen avslører et litt kornete uttrykk. Kanskje en omgang despeckel og etterpå litt oppskarping. :)

 

TAkker Melvin!

Har ikke drevet noe større med etterbehandling av bilder hittil. Kun enkel oppskarping osv. i FastStoneImageViewer, men det kommer vel en Elements i hus snart om ikke annet. Venter bare på en ny PC, den gamle takler ikke "større" programmer...

Regner med det blir en slags "ny verden" mht etterbehandling bl.a.... :cool:

Lenke til kommentar

God komposisjon med linjene av stranda innover i bildet. Fin eksponering. Fristende strand. Fint bilde.

 

Takker Ulla!

Fint å gå turer her ute uansett vær... :thumbup:

 

Herlig å kunne mimere litt, lengesiden sommer nå.

 

Takker Håkon!

Idag kom sommeren gitt..., 4 grader i natt og 8 nå, men sol fra nesten skyfri himmel, så da håper jeg på iallefall et par dager med "sommer"... :thumbup:

 

Nydelig strand og fine farger! ;)

Takker Karl-Ivar!

En strand som ligner litt noen av de vi ser nordpå vil eg tru, kanskje den fineste i vår umiddelbare nærhet iallefall... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...