Gå til innhold

BK: Spindelvev med morgendugg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tildels enig med Erik. Dvs jeg mener senter av vevet enten kunne vært trukket legnre fra midten eller vært helsentrert og da kanskje med så mye symmetri det lar seg gjøre.

 

Godt teknisk løst og jeg måper du hadde vett på å ta også utsnittsbilder osv når du først hadde dette flottet vevet tilgjengelig!

Lenke til kommentar

Dette er bra fanget. Godt gjort å få hele bakgrunnen mørk. Skarpheten ser ut til å sitte bra også. Ikke særlig mye å pirke på her, men senter av vevet kunne kanskje vært trukket litt lenger fra senter i bildet.

 

Hei Erik, takk for tilbakemelding.

Jeg har ingen problemer med å se hva du mener, jeg måtte rett og slett inngå et krompremiss med meg selv. Skulle jeg crope og rotere bilde, eller skulle jeg la en del skjemmende objekter komme med?

Jeg var i på vei til jobb modus og manglende komposisjon var prisen å betale, så jeg endte opp med å tilpasse litt :whistle:

Lenke til kommentar

Tildels enig med Erik. Dvs jeg mener senter av vevet enten kunne vært trukket legnre fra midten eller vært helsentrert og da kanskje med så mye symmetri det lar seg gjøre.

 

Godt teknisk løst og jeg måper du hadde vett på å ta også utsnittsbilder osv når du først hadde dette flottet vevet tilgjengelig!

 

Hei Espen.

Det ble noen flere bilder, men ser jeg skulle tatt meg mer tid.

Frøken edderkopp og spindelvev har ikke vært å se etter dette.. Hadde gjort en del ting annerledes, hvis jeg hadde fått sjansen igjen.

Takk for god tilbakemelding!

 

Ps: Vett og på vei til jobb modus passer ikke sammen :-)

Lenke til kommentar

Bra at en kan prioritere et bra fotomotiv før jobben. Bra observert. Fint

 

Hei Ørjan.

Av og til så spør jeg meg selv, hvorfor jeg drar på dette kameraet fram og tilbake på jobb. Men så hender det innimellom, at det dukker opp noe som gjorde det verdt allikevel (Det har blitt noen til/fra jobb bilder oppigjennom årene).

 

Takk for tilbakemelding

 

Tøft og flott! ;)

 

Takk for det Karl-Ivar :yes:

Lenke til kommentar

Syntes dette ble et flott motiv med alle vanndråpene på, hvert å komme for sent for dette motivet her. :)

 

Hei Håkon, takk for tilbakemelding.

Eneste grunn til å dra på den sekken min i flere år, er jo at de dukker opp sånne ting innimellom. Tok en hvit en og skyldte på forsovelse :-)

Lenke til kommentar

Meget bra og spennende bilde,Hvet ikke hvilken redigeringsmuligheter du har men lastet in bilde og lysnet det i levels,samt dro på midttonekontrast i levels,bilde fremsto dermed muligens mye bedre,verd å prøve.

Hvet ikke om eg har sent dette to ganger får så vere,ble litt ivrig da eg likte bilde godt.bilde er nå slettet fra min pc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...