Gå til innhold

vurderer tabletPC fra kina. noen som har tips?


VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den sida tror jeg er wholesale basert. Det vil si at du må bestille x antall eksemplarer av den. På den tableten ser det ut 5 er minimumskravet.

 

Jeg fant en med windows 7. Men uten GPS som du er ute etter. Alternativ så er det mange billige Android tablet med gps innebygd

 

http://s.dealextreme.com/search/tablet+pc.html?sort=-Price

 

Kvalitetsmessig ingen anelse :p. Men ser ut som en del av dem har Arm Cortex A9 prossesor som også blir brukt på de mer kjente merkene.

Lenke til kommentar

Jeg har testet AMD-baserte Acer W500 (http://acer.us/ac/en/US/content/iconia-tab-w500), og med mindre du ha Windows-basert løsning så ville jeg ha holdt meg langt unna. Dette er brukeruvennlighet på høyt plan. Tregt, vanskelig å navigere (bl.a. på grunn av at den er veldig treg og at du ikke får noen tilbakemelding på om dine fumlinger er registrert...) og veldig lite tilpasset bruk med touch.

 

Hvis du ønsker flere synspunkter på W7 og 10" pekeskjerm så kan du bare google iconia w500 review

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Men er ikke din PC/Mac made in china da? Så dem må jo være dårlige dem også?:p

 

Men om du sikter til kopitelefoner så ja. En Phone4/aPhone kan ikke sammenlignes med en iphone.

Men mange av dem er faktisk ganske gode telefoner, spesielt de med Android installert, og disse koster gjennomsnittlig en tusen lapp. Så jeg kan absolutt anbefale dem om man har lyst på mest mulig funksjoner uten å bruke opp halve lønna

 

 

Og beklager til trådstarteren at det ble off topic. Håper du finner det du er ute etter :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skal du kjøre Windows i år er nok forslaget til Swome enkleste og billigste løsning. Når Win 8 lanseres vil det nok komme tablets som er brukbare med Windows. USB GPS for man for en billig penge fra Kina.

 

Jeg kjøpte nettopp en 7" Android 2.2 tablet til totalt kr 408 fra Kina. Den virker, men byggekvalitet, ytelse og trykkskjermen røper at den er for billig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...