Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spesielle vorter


Morten21

Anbefalte innlegg

Hola

 

Jeg fikk min første vorte i 8 klasse, da forsvant den og kom ikke tilbake med det første.

 

Nå har jeg derimot 7 vorter, 2 babyvorter som nettopp har kommet, 2 litt større og 3 store.

Har egentlig aldri brydd meg, siden de har vært inne i handa på fingrene, men nå som jeg har fått 7 stk, er det tide på å gjøre noe.

Jeg har hatt de 3 store vortene i rundt 3-4 år, er 20 nå. Hatt de 2 andre i 1 år og de nye i noen mnd.

 

Noen som vet om noe som VIRKELIG funker? lest mye på nettet, masse forskjellig, men orker ikke å teste ut 200 ting som kanskje ikke funker, har dog prøvd frysing, og det hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hola

 

Jeg fikk min første vorte i 8 klasse, da forsvant den og kom ikke tilbake med det første.

 

Nå har jeg derimot 7 vorter, 2 babyvorter som nettopp har kommet, 2 litt større og 3 store.

Har egentlig aldri brydd meg, siden de har vært inne i handa på fingrene, men nå som jeg har fått 7 stk, er det tide på å gjøre noe.

Jeg har hatt de 3 store vortene i rundt 3-4 år, er 20 nå. Hatt de 2 andre i 1 år og de nye i noen mnd.

 

Noen som vet om noe som VIRKELIG funker? lest mye på nettet, masse forskjellig, men orker ikke å teste ut 200 ting som kanskje ikke funker, har dog prøvd frysing, og det hjalp ikke.

Det er mye som fungerer. Det enkleste er vel kryoterapi (fryse vorten).

Vorter kan aldri fjernes helt og kan komme tilbake når som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...