Gå til innhold

tips til unik bonus hos WIlliam Hill!


Anbefalte innlegg

Benyttet meg nettopp av et sykt bra bonus tilbud så tenkte jeg ville dele med dere. Registrerte meg på William Hill og fikk to bonuser!

 

Første bonusen jeg fikk fra William Hill var at de ga meg et gratis spill tilsvarende for den summen jeg satt inn. Jeg satt inn 25 £ og setter dette på at Manchester United vinner Charity shield kampen på søndag. Taper jeg så får jeg pengene tilbake, hvis jeg vinner så beholder jeg selvsagt alle pengene og har et gratis bet til gode som de refunderer. Ingen risiko. Har med andre ord ingenting å tape.

 

Her er stegene jeg fulgte som er veldig viktig for å få bonusen(Hvert punkt må gjøres 100 % riktig):

1.Gå til http://www.sbatv.tv/free-bets-and-bonuses/william-hill/

2 .Registrer en spillekonto på William Hill.

3. Skriv inn koden "F25" i kampanjefeltet i registreringsfasen.

4. Foreta et innskudd.

5. Sett et spill.

6. Taper du så får du refundert innsatsen opp til 25 £.

 

I tillegg til denne bonusen fra William Hill fikk jeg også en ekstra bonus på 10 £ av SBATV, siden jeg registrerte meg gjennom siden deres (www.sbatv.tv). Dette var penger som jeg fikk helt uten noe som helst omsetningskrav, så vurderer å ta de ut, hahaha 

For å få de 10 £ ekstra så gjorde jeg:

 

1. Oppfylte alle stegene for å oppnå bonusen av William Hill.

2. Jeg sendte en mail til bonus@sbatv med mitt brukernavn.

 

Gratis penger = Ja takk :D

 

Er for øvrig mange gode spilletips på www.sbatv.tv. Noen andre som har noen gode erfaringer på de og om de har gode resultater å vise til? Jeg har fulgt tipsene i noen dager nå og ligger godt i pluss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...